• Ik vraag me af, als je niet echt mooi kan zingen, zou dat kunnen leren ?

    #justasking

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 14:03 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Uhm als je er iets voor over wilt hebben
    Bij sommigen kan het bij andere niet


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Niet iedereen kan leren zingen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb geen idee. Ik zing constant, ik heb geen idee of ik het ook daadwerkelijk kan. Maar ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind.
    Misschien kan je op zangles wel beter leren zingen en genres leren vinden waar je stem bij pas?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Xavi schreef:
    Ik heb geen idee. Ik zing constant, ik heb geen idee of ik het ook daadwerkelijk kan. Maar ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind.
    Misschien kan je op zangles wel beter leren zingen en genres leren vinden waar je stem bij pas?
    ja zou kunnen ja, heb het zelfde als jou xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Drizzle schreef:
    Niet iedereen kan leren zingen.
    maar het kan dus wel ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    de zanglerares van mijn beste vriendin zegt dat iedereen kan zingen :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik denk wel dat je kunt leren de juiste toonladders te zingen of zo, maar als je echt geen mooie stem hebt denk ik niet dat dat beter wordt. Maar ik weet er niet veel van (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Poppins schreef:
    de zanglerares van mijn beste vriendin zegt dat iedereen kan zingen :Y)
    dus je stemkan veranderen ?xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Taraluis schreef:
    Uhm als je er iets voor over wilt hebben
    Bij sommigen kan het bij andere niet


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OHMYEMMA schreef:
    (...)maar het kan dus wel ?

    Volgens mij kan het wel als je gewoon de noten verkeerd zingt, maar als je echt een valse stem hebt niet. :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    OHMYEMMA schreef:
    (...)dus je stemkan veranderen ?xd

    je stem verandert niet, de manier waarop je je stem gebruikt & je stemtechniek verandert


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Drizzle schreef:
    (...)
    Volgens mij kan het wel als je gewoon de noten verkeerd zingt, maar als je echt een valse stem hebt niet. :Y)
    maar stel je kan de noten wel heel goed halen maar dat andere niet ? kan dat niet veranderd worden ?xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Als je heel slecht zingt, zal je niet opeens door een paar zanglessen heel goed kunnen zingen. Maar, je kunt het wel leren :Y) Zanglessen nemen, stem oefeningen doen, luisteren naar artiesten hoe zij sommige tonen pakken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Xavi schreef:
    Ik heb geen idee. Ik zing constant, ik heb geen idee of ik het ook daadwerkelijk kan. Maar ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind.
    Misschien kan je op zangles wel beter leren zingen en genres leren vinden waar je stem bij pas?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Xavi schreef:
    Ik heb geen idee. Ik zing constant, ik heb geen idee of ik het ook daadwerkelijk kan. Maar ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind.
    Misschien kan je op zangles wel beter leren zingen en genres leren vinden waar je stem bij pas?


    Save me from myself.