• Ik ben begonnen om in een nieuwe schrijfstijl te gaan schrijven. Het stukje hieronder is voor een schrijfwedstrijd en dus ook in mijn nieuwe schrijfstijl geschreven
    Zwijgend zitten ze tegenover elkaar. Twee mensen die smoorverliefd zijn, maar hun liefde wordt niet geaccepteert. De Aloehs en de Makanas zijn al jaren elkaars vijanden, maar dat maakt deze twee mensen niks uit. Het feit dat een relatie tussen twee meisjes zelfs binnen hun stammen niet geaccepteerd wordt maakt dit allemaal nog moeilijker. Een traan loopt over de wang van de een. Al snel volgen er meer. Nu beginnen ookk bij de andere de tranen te stromen. Ze zijn het beu hun relatie geheim te moeten houden, ze zijn het beu dat ze maar zo weinig samen kunnen zijn. Langzaam omhelsen ze elkaar. De tranen stromen nog steeds over hun wangen. Ze beseffen dat dit wel eens de laatste keer kan zijn dat ze elkaar zullen zien, het gevaar is te groot. De kans dat ze erachter kome is te groot om het risico te nemen. Ze willen elkaar loslaten, maar het lukt ze niet. Ze willen elkaar de rug toekeren, maar ze kunnen het niet. Ze willen terug naar hun stam, maar dat kan niet. De liefde tussen deze twee vrouwen is te sterk, te groot om zomaar verbroken te worden. Ze houden te veel van elkaar om elkaar los te laten. Ze weten nog goed de eerste keer dat ze elkaar zagen. e waren aan het jagen, het was liefde op het eerste gezicht. Sinds die dag, sinds het moment dat ze elkaar vonden. Spreken ze bijna dagelijks af op een geheime plek. Maar nu zal dat voorbij zijn. Ze zijn betrapt en moeten van elkaar scheiden. Hun schouders beginnen te schokken, de tranen komen sneller en er komen er steeds meer. Ze vragen zich allebei af of je kan sterven aan een gebroken hart. Hun laatste gedachten zijn dat ze van de ander houden. Want op dat moment accepteren hun stammen het niet langer, op dat moment grijpen hun stammen in. Hun lichamen worden in het water gegooit en zo vind de boswachter ze. Twee vrouwen doorboord door een speer die elkaar vasthouden. Met een blik in hun dode ogen die zegt dat ze van elkaar houden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mooi stukje, maar zoiets is om eerlijk te zijn vooral leuk als proloog. Ik vind het iets te taai voor een heel verhaal, en ook te weinig conversatie.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Do you like it?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Is je nieuwe schrijfstijl dat je schrijft vanuit de alwetende vorm? (A)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 19:39 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Is je nieuwe schrijfstijl dat je schrijft vanuit de alwetende vorm? (A)

    Ik wou eingelijk derde persoon gaan doen, maar op 1 of andere manier kwma ik op dit terecht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Okeei (:. Nouja kijk, ik vind het een leuk stukje om te lezen. Maar ik denk dat ik toch liever vanuit de ik-persoon lees. Maar dat is ook persoonlijk. Maar 't is wel goed geschreven.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.