• ik ga dus strax op hakken lopen,
    en ik kan heet niet echt geweldig;d
    maar ik heb het iemand beloofd ^^
    hoe doen jullie het?


    Where words fail, music speaks

    Hahahah succes!
    Hoop voor je dat het niet te lang is? ^^
    Ik loop nooit op hakken.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Lol, ikzelf heb nog nooit op hakken gelopen. :3
    Dus good luck! ;D

    Had ik laats ook beloofd en toen moesten we anderhalfuur staan wachten
    Daarom blijf ik vanaf nu laag bij de grond


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gewoon stappen,dat valt allemaal goed mee. Misschien kun je nu beter de gang al enkele keren op en af lopen.

    Linkervoet, rechtervoet, linkervoet, rechtervoet, etc.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gewoon zien dat je putjes, bultjes en goten ontwijkt :)
    En verder is het gewoon een kwestie van evenwicht zien te houden en voeten recht zetten.
    Niet slenteren helpt ook veel :) Anders val je zeker ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind op hakken lopen heerlijk. (:
    Maar goed, oefening baart kunst. En je moet er inderdaad voor zorgen dat je niet gaat slenteren.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik loop nu eh sinds 2 week écht op hakken omdat ik perse hakken aan wou op diploma uitreiking (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Eh, gewoon lopen? :'D En niet te hard door de knieën gaan, maar toch natuurlijk proberen te wandelen en ook niet te stijf. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha, gewoon lopen, ik houdt een vriendin van mij altijd aan haar arm vast, want als ik los laat, dan denk ik - weet ik zeker trouwens - dat ik een grote smakkerd ga maken.:Y) Succes!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    JE KAN HET!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hoe hoger de hakken, hoe kleiner de stappen die je hoeft te nemen om het mooi te houden. Heel veel erop lopen, elke dag minimaal 4 uur en dan went het vanzelf. Op een gegeven moment wil je niet anders meer.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Simpel: niet :Y).
    Nou ja, afgelopen maand nog met een bruiloft. Maar dat was omdat ik gewoon echt geen andere passende schoenen onder die jurk had en ik 't vertik om ook schoenen te gaan kopen voor zoiets.
    Niet te grote hakken nemen, sws :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Bedankt;D
    Ff van tevoren een paar keer oefenen, en je hakkken goed inlopen.


    Food.

    Hoe ik dat doe? De eerste keer; Gewoon lopen.
    Ik liep er meteen mee weg, zo moeilijk lopen hakken toch niet?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.