• Ja, mijn docent Frans.
    Ik heb dus chronische hoofdpijn, waardoor ik dit jaar heel vaak niet op school ben geweest. Meestal skipte ik de laatste uren vooral, omdat het echt niet meer ging. Nu heb ik dus 2 van de 3 uur frans op het laatste uur, waardoor ik dus vooral vaak niet bij Frans was. Maar ik miste ook ontzettend veel proefwerken en toetsen die ik allemaal moest inhalen, waaronder dus een pw Frans.
    Als ik dan weer een keertje bij Frans kwam was ze altijd chaggerijnig op mij, omdat ze vond dat ik er te vaak niet was en vroeg ze altijd 'wanneer ga je dat proefwerk nu inhalen?'. Ik heb zo goed mogenlijk proberen te plannen met de andere proefwerken en het al een paat keer geleerd. Maar als ik het dan geleerd had kobn het niet want dan gingen we een leestoets doen, of was ze er niet. Uiteindelijk heb ik het dus maar opgegeven tijd ervoor te maken, omdat die andere dingen ook nog allemaal moesten.
    Twee weken terug is ze boos op me geworden, omdat ik het nog steeds niet had gemaakt. Toen zei ze dat ik het in het inhaaluur moest doen, maar daar had ik dus echt géén ruimte voor vanwwege het domme feit dat we de laatste 2 en een halve week volgepland stonden met proefwerken, omdat school geen proefwerkweek wilde. Toen heb ik duidelijk, echt duidelijk gezegd dat ik het volgende week Woensdag op de laatste lesdag wil doen.
    Komt ze gister naar me toe en was ze boos dat ik niet naar het inhaaluur ben geweest, terwijl ik toch duidelijk heb gezegd dat ik daar niet heen zou gaan en het Woensdag zou doen.
    Krijg ik dus net een mail van mijn mentor dat ik met dat mens moet gaan praten, omdat ik volgens haar onze vorige afspraken niet ben nagekomen. WELKE VERDOMDE AFSPRAKEN! Ik heb haar toch gezegd dat ik het Woensdag zou doen... Hmpf...
    Ik kan haar dus zo niet meer uitstaan...


    #WWED - What Would Emma Do?

    WAT EEN ***wijf xD


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Aan de ene kant snap ik haar punt ook wel. Ik bedoel; jij moet die toetsen toch ooit maken? Maar ik snap dat je het rot vindt dat ze geen medeleven etc. toont..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Aan de ene kant snap ik haar punt ook wel. Ik bedoel; jij moet die toetsen toch ooit maken? Maar ik snap dat je het rot vindt dat ze geen medeleven etc. toont..


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dat is niet zo lief van haar. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    okay, ik begrijp je helemaal!
    Gewoon dat gesprek houden, of ga huilen. Dan krijg je altijd medelijden (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik snap dat ze dat wel wilt. Maar je lerares is echt onredelijk. Ten eerste komt zij haar afspraken niet na, omdat ze dan leestoetsen gaat doen, in plaats van dat jij je toets maakte. Ten tweede mag ze best naar je luisteren. Ik zou nog eens zeggen dat je het op woensdag gaat maken en ga naar je mentor toe: zeg dat je een afspraak voor woensdag hebt, dat die vorige afspraken niet klopten en dat je het al 2x duidelijk hebt gezegd en écht die afspraak hebt gemaakt met haar. En ga klagen: zeg dat zij leestoetsen gaat doen op de uren dat jij een toets gepland hebt.


    To live would be an awfully big adventure

    Zij is de lerares, zij is de baas.
    Maar het is wel klote voor je ):


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    MrsChartered schreef:
    Aan de ene kant snap ik haar punt ook wel. Ik bedoel; jij moet die toetsen toch ooit maken? Maar ik snap dat je het rot vindt dat ze geen medeleven etc. toont..


    Turn it up! *

    Infinitum schreef:
    Ik snap dat ze dat wel wilt. Maar je lerares is echt onredelijk. Ten eerste komt zij haar afspraken niet na, omdat ze dan leestoetsen gaat doen, in plaats van dat jij je toets maakte. Ten tweede mag ze best naar je luisteren. Ik zou nog eens zeggen dat je het op woensdag gaat maken en ga naar je mentor toe: zeg dat je een afspraak voor woensdag hebt, dat die vorige afspraken niet klopten en dat je het al 2x duidelijk hebt gezegd en écht die afspraak hebt gemaakt met haar. En ga klagen: zeg dat zij leestoetsen gaat doen op de uren dat jij een toets gepland hebt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Awhh.. ik snap haar punt wel, dat wel. Maar de manier waarop. Klaar, als je iets afspreekt op woensdag, dan is het woensdag. Punt. Uit.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    MrsChartered schreef:
    Aan de ene kant snap ik haar punt ook wel. Ik bedoel; jij moet die toetsen toch ooit maken? Maar ik snap dat je het rot vindt dat ze geen medeleven etc. toont..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John