Moet morgen daarheen. Voor de eerste keer. Vind het echt wel spannend.
Ik wil wat minder spanning in mijn rug en nek voelen. En physiotherapie helpt daarbij. Wie van jullie doet nog meer aan physiotherapie?
Nevada schreef: Ik zit bij de manuele therapie voor mijn nek en rugklachten. Maar de fysio valt wel mee, het heeft bij mij alleen geen flikker geholpen :')
Gedaan, maar het hielp niet echt. Heb mn rug daar 3x laten kraken, maar hij werkt nog steeds niet mee.
Manuele/Oefentherapie werkt beter. (: [/houding, staan, zitten, lopen etc]
OHMYJOSH schreef:
Gedaan, maar het hielp niet echt. Heb mn rug daar 3x laten kraken, maar hij werkt nog steeds niet mee.
Manuele/Oefentherapie werkt beter. (: [/houding, staan, zitten, lopen etc]
Rug laten kraken? Omg éng! Dat laat ik bij mij niet doen (a)
Opinion schreef:
(...)
Ooh nu hoop ik dat het bij mij wél helpt :o
Hoop ik ook voor je. Maar de fysio kraakt niet, dus daar heb je al een beetje geluk mee (: Ook doet de fysio geen bindweefselmassages (is me gezegd) en die zouden júist kunnen helpen tegen spierspanning, althans bij mij wel.
Ja het helpt zeker wel.
Maar het blijft voor mij nog wel een tijdje doorgaan die therapie aangezien het bij mij gewoon niet zo heel snel gaat met sommige oefeningen.
Nevada schreef:
(...) Hoop ik ook voor je. Maar de fysio kraakt niet, dus daar heb je al een beetje geluk mee (: Ook doet de fysio geen bindweefselmassages (is me gezegd) en die zouden júist kunnen helpen tegen spierspanning, althans bij mij wel.
Celestial schreef:
(...)
Ja het helpt zeker wel.
Maar het blijft voor mij nog wel een tijdje doorgaan die therapie aangezien het bij mij gewoon niet zo heel snel gaat met sommige oefeningen.