• Ik keek eerst altijd een serie op tv, die na Ghost Whisperer kwam ... Er zat een blonde vrouw in die helderziende was en de politie hielp om zaken op te lossen, mede door over die zaken te dromen (soms voor ze gebeurden al). Ze had ook twee of drie dochters (drie dacht ik), waarvan 2 ook een helderziende aanleg hadden. Haar man was een wetenschapper/ontdekker o.i.d. Iemand enig idee welke serie ik bedoel? Ben de naam namelijk kwijt en wil hem wel weer eens opzoeken. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Medium?

    Capulet schreef:
    Medium?


    Follow your dreams. They know the way.

    Is het niet Fringe?
    Als dat het niet is ga ik straks wel even naar beneden want ik was verslaafd aan Ghost Whisperer en mijn moeder ook dus dat zou ze dan nog wel moeten weten xD


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dat is overduidelijk Medium, zoals de andere twee zeiden


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Capulet schreef:
    Medium?


    Oh ja! :')
    Ik wist wel dat het iets simpels was, maar ik kreeg het gewoon niet van het puntje van mijn tong af. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Capulet schreef:
    Medium?

    Bij medium is hij toch geen Wetenschapper?
    En dat kwam volgensmij nooit na Ghost whisperer maar op vrijdag eerst toch?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Medium?

    Taraluis schreef:
    Is het niet Fringe?
    Als dat het niet is ga ik straks wel even naar beneden want ik was verslaafd aan Ghost Whisperer en mijn moeder ook dus dat zou ze dan nog wel moeten weten xD


    Nee, dat kwam geloof ik altijd na Medium. Maar dat was ook vet.
    Met die vreemde science fiction toch? ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Taraluis schreef:
    (...)
    Bij medium is hij toch geen Wetenschapper?
    En dat kwam volgensmij nooit na Ghost whisperer maar op vrijdag eerst toch?

    Ik weeet niet, ik keek nooit Medium, maar die beschrijving deed me daaraan denken :-)
    En ik weet al helemaal niet hoe de programmatie daarvan is bij jullie want GW was bij ons op de dinsdag/woensdag/donderdag (het hing ervan af hoe VTM's klak stond)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 12:27 ]

    Taraluis schreef:
    (...)
    Bij medium is hij toch geen Wetenschapper?
    En dat kwam volgensmij nooit na Ghost whisperer maar op vrijdag eerst toch?


    Ja, wel zoiets hoor. Ik weet nog een aflevering dat 'ie voor de NASA ging werken en z'n dochter dat doorhad voor iemand 't mocht weten. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.