• Haay Q'ers xD

    Ik lees nog maar veel te weinig hier maar 62 story's
    Oké dat is meer als ik dacht maar alsnog alle story's die ik volg zijn de laatste tijd een beetje doowd D:
    Dus ik wou aan jullie vragen of jullie nog een leuke story hebben/kennen die ik kan lezen :D

    Wat ik lees:
    Harry Potter en dan geen DM story's
    Twilight en dan alleen Wolfpack :D
    Narnia (Voor Narnia, en voor Aslan)
    Percy jackson
    Alle andere soorten fantasie maar niet die over gevallen engelen want daar snap ik niks van :S

    Wat ik niet lees:
    Justin Bieber
    Tokio hotel
    Harry Styles
    One direction

    Alles wat er niet tussen staat kan je altijd proberen :'D
    Xx


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    you are the one for me. [Gregory v/d Wiel en Fernando Torres.]

    het is een voetbal verhaal.
    ik hoop dat je hem wel leuk vind.
    x


    Some things are changing too much.

    xGregory schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/56963/you-are-the-one-for-me-gregory-vd-wiel-en-fernando-torres/

    het is een voetbal verhaal.
    ik hoop dat je hem wel leuk vind.
    x


    Some things are changing too much.



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    Collapse [ATL]



    Ze was betrouwbaar en een goede luisteraar.
    Maar zoveel problemen kon ze niet aan.
    Niemand ving haar op.

    Het meisje dat bezweek onder andermans problemen.


    Carry me away, I hope that you don't break.



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.


    I feel guilty after every bite I take.


    Een verhaal geschreven door Goldenwing en Lorelle

    Je kan me duizend keer zeggen hoeveel het je spijt en duizend keer zeggen dat je van me houd. Maar er komt in een punt in mijn leven dat ik besef dat het genoeg is geweest, dat het zo niet meer verder kan. Je raakt mijn binnenste op verschillende manieren. Liefde en haat liggen dicht bij elkaar. Maar welke zal ik kiezen? Je vertelde me dat we leefden van de liefde, maar ik vroeg me af waar die liefde bleef. Had het een andere betekenis voor je? Meende je ooit de woorden die je tegen me zei? En op een zekere dag kom je een nieuw persoon tegen in je leven, die je vertelt dat alles goed zal komen. Die de hoop er terug in blaast. En op het laatste zit je verwikkeld in een strijd tussen goed en kwaad. Shetan of Conway.

    The question of tomorrow


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    the key to your heart
    http://www.quizlet.nl/stories/58624/the-key-to-your-heart/





    2 jacob black verhalen XD

    plaatjesaanklikbaar!!

    als je nog een btr story zoekt, er staat er eentje op mijn profiel die ik samen met BatManX doe XD


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky