• Ik kan hier wel een heel lang verhaal typen. Maar ik wil even sorry zeggen voor alles wat er hier is gebeurt. Ik wist het even niet meer. Ik had het moeilijk. Maar ik wilde jullie er helemaal niet mee lastig vallen! Dus ik heb er heel veel spijt van. En ik hoop dat jullie me vergeven en mij alsnog respecteren! Bedankt voor dit te lezen en te begrijpen!

    x.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wat was er gebeurd dan? (Ben een lange tijd niet op Q geweest, excuses.)


    I recycle my thoughts.

    Eve schreef:
    Wat was er gebeurd dan? (Ben een lange tijd niet op Q geweest, excuses.)

    Ik was er wel en ik heb geen idee..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eve schreef:
    Wat was er gebeurd dan? (Ben een lange tijd niet op Q geweest, excuses.)

    Ik zette mijn account op inactief. Had heel veel accounts aangemaakt om een nieuwe start te maken. En ik maakte heel veel topics aan over mijn oorontsteking. Dus nu wilde ik sorry zeggen (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Pumps schreef:
    (...)
    Ik zette mijn account op inactief. Had heel veel accounts aangemaakt om een nieuwe start te maken. En ik maakte heel veel topics aan over mijn oorontsteking. Dus nu wilde ik sorry zeggen (krul)

    Was jij dat dan met al die verschillende accounts? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Topic nr 10003399393 met je excuses in. Uiteindelijk weet niemand nog waar je het over hebt. Waarom laat je het gewoon niet zijn voor wat het is? :-)

    Pumps schreef:
    (...)
    Ik zette mijn account op inactief. Had heel veel accounts aangemaakt om een nieuwe start te maken. En ik maakte heel veel topics aan over mijn oorontsteking. Dus nu wilde ik sorry zeggen (krul)

    Oh, haha! Oké. Nou excuses aanvaard! :Y)


    I recycle my thoughts.

    Ik ben pas nieuw ,dus heb geen idee wat er gebeurd is.


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik ben echt bijna elke dag op Q, maar ik snap niet wat er gebeurd is. Maar nu eigenlijk wel en vind het een beetje weird maarja excuses aanvaard...

    Technisch gezien begin je nu weer over je oorontsteking.(cat)
    En je zet je account weer inactief! Krijgen we zo meteen dan nog een topic met je excuses?:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Technisch gezien begin je nu weer over je oorontsteking.(cat)
    En je zet je account weer inactief! Krijgen we zo meteen dan nog een topic met je excuses?:'D

    Weeral :') Ik denk niet dat ze nog terugkomt..
    Onder een andere naam misschien, maar dan zullen die excuses wel wegblijven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Weeral :') Ik denk niet dat ze nog terugkomt..
    Onder een andere naam misschien, maar dan zullen die excuses wel wegblijven


    Hehe ikhoophet. Als iemand z'n excuses zo vaak aanbied is het niet meer realistisch.:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Hehe ikhoophet. Als iemand z'n excuses zo vaak aanbied is het niet meer realistisch.:'D

    Nee, inderdaad niet :p Dat is gewoon excuses aanbieden om weer een goede naam te krijgen, niet omdat je het meent


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Nee, inderdaad niet :p Dat is gewoon excuses aanbieden om weer een goede naam te krijgen, niet omdat je het meent


    Hahaha idd! En alsof mensen gaan wachten op excuses van iemand die 238943 topics opent over zijn/haar oorontsteking. Dan leg je er tenslotte weer de nadruk op.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Hahaha idd! En alsof mensen gaan wachten op excuses van iemand die 238943 topics opent over zijn/haar oorontsteking. Dan leg je er tenslotte weer de nadruk op.

    Inderdaad.. Eén topic, oke, twee, dat kan nog, maar 238943, neu dat gaat niet meer :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lol je faalt


    your eyes are like stars in the night.