• Want ik ben heel moe -_-.

    Gisteren moest ik er op kwart over 7 uit mijn bed om mijn boeken naar school te brengen Yeah ik had dus geen boete ook al zatten er wel wat dingen in:'D Nou toen begon het te regenen, hagelen en onweren. Toen ben ik bij een vriendin geweest om te schuilen . No way dat ik in dat weer naar huis ging fietsen O.oIk ben dus de hele dag lekker druk geweest :'D. s'Avonds wilde ik niet slapen het was gewoon te warm. Tot 12 uur heb ik hier gezeten :] Tot mijn internet er weer uit viel. Begon het ook nog lekker te onweren en was het ***** heet D: . Ging ik maar Pokemon spelen op mij ds:Y) tot half 4. Oke 4 uur sliep ik pas en 10 uur werd ik er weer uitgeschopt door mijn zus :( Bedankt Eileen!

    So wie is hier ook half dood(krul)?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 11:50 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben niet half dood ,ben zelfs heel levend (krul)


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik. *geeuw*


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik. Ik heb amper geslapen door die zoemende rotmuggen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    geen dank Loís (krul)


    Shoganai i ne~

    NIet echt misschien wel.
    Ik ben gister om 12 uur ofzo naar bed gegaan en toen ben ik om 6 ur opgestaan en toen moest ik naar school voor 1 proefwerk en weer terug naar huis. Ik moest fietsen en dat is 2 kilometer heen en weer 2 kilometer terug.
    Maar voor de rest ben ik we levend!:D

    BeSlytherin schreef:
    geen dank Loís (krul)

    Nee Jouw pak ik Morgen wel terug(6).
    Btw hoe laat moet jij morgen op school zijn? O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Nee Jouw pak ik Morgen wel terug(6).
    Btw hoe laat moet jij morgen op school zijn? O.o
    ik heb geen idee (krul)


    Shoganai i ne~

    Ik ben ook half dood =.=


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful