• Hallo luitjes :Y)
    Ik ben Tessa, ben nog 14 jaartjes jong en sommigen zullen mij herkennen als 'Crusoe'

    Ik hou van:
    Pizza, handbal, Glee, Harry Potter, Twilight, zingen, piano spelen en nog meer
    Ik hou niet van:
    Aandachtzoekers, leugenaars, natuur/scheikunde, techniek, Justin Bieber en nog meer (bro)
    Goede eigenschappen:
    Lief, behulpzaam, goede gesprekspartner, slim, aardig en leergierig :Y)
    Slechte eigenschappen:
    Dominant, verlegen, einzelgänger, geen doorzettingsvermogen maar soms ook wel, ach ik ben raar
    Mijn persoonlijke groet aan jullie:
    Goedemorgen lieve suikerspinnetjes :Y)

    En nou jullie beurt (nerd)
    Kopieer dit rijtje en stel je zelf voor
    ook als iedereen je al kent, maakt niet uit het is om het hier gezellig te houden (cat)


    Not all those who wander are lost.

    Ik hou van:
    Friet, Harry Potter, Twilight (steeds minder =P), zingen, piano spelen (wtf, we lijken op elkaar :P) en lezen.
    Ik hou niet van:
    Scheinheilige mensjes, alles met kunde erin, techniek, gym, Justin Bieber, Tokio Hotel.
    Goede eigenschappen:
    Slim, leergierig (nou zeg, alle wat jij hier hebt neergezet ben ik ook wel fail =P), aardig, behulpzaam en nu weet ik niks meer =
    Slechte eigenschappen:
    Soms heel snel boos, snel opgeven, soms over mensen vooroordelen hebben zonder ze gezien te hebben.
    Mijn persoonlijke groet aan jullie:
    AVADA KEDAVRA! Dat is leuk wakker worden, vind je ook niet?

    Hm, alles wat jij erin had gezet was ik ook wel zo'n beetje.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik hou van:
    niet zo veel, Lezen, tekenen.
    Ik hou niet van:
    Justin bieber, tokio hotel, trutjes.
    Goede eigenschappen:
    Goed luisteren naar andermans verhalen, behulpzaam, idk.
    Slechte eigenschappen:
    Snel boos, vooroordelen.
    Mijn persoonlijke groet aan jullie:
    Hi? D:


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Heeeii Iedereen,

    Ik ben Iris, 13 jaren jong op 18 Juni 1998 als een elfje op een dauwdruppelblad beland om 10 over half 3.
    -schudt handen, schrijft handtekening en deelt uit-


    Ik hou van:
    Taylor Swift, One Direction, Justin Bieber, Cory Monteith, Taylor Lautner, Rihanna, Paardrijden, dansen, Chocola, Gekke leuk Gestoorde Qers en mijn O zo geweldige Ibrahim Afellay
    Ik hou niet van:
    Roddelaars, Tokio hotel,Huppeltrutje
    Goede eigenschappen:
    Is snel overtuigd,Behulpzaam, Spontaan
    Slechte eigenschappen:
    Iets wat drukjes,vooroordelen
    Mijn persoonlijke groet aan Jullie:
    Mensen kunnen je verlaten maar er komen wonderen voor terug!
    Wazaa

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 11:21 ]


    Firm believer of all that is magic

    Ik hou van:
    Mijn vrienden, Muziek, Schrijven, Lezen, Films.
    Ik hou niet van:
    Liegende mensen en wachten.
    Goede eigenschappen:
    Goed luisterend oor, behulpzaam en vrolijk.
    Slechte eigenschappen:
    Naïf, snel boos, altijd een oordeel klaar.
    Mijn persoonlijke groet aan jullie:
    Goodmorning ;D


    Everything is worse without music.

    Ik hou van:
    tekenen lezen schrijven -kan nu even verder niets bedenken-
    Ik hou niet van:
    leugenaars, problemen, pijn, kou en verdriet -vast ook wel meer maar hier hou ik het maar even bij-
    Goede eigenschappen:
    (ja dit lijstje copier ik even want dat verscheelt niet veel van mij) Lief, behulpzaam, goede gesprekspartner, slim -op mijn eige manier want ik kan ook héél dom zijn-, aardig, volhouder.
    Slechte eigenschappen:
    verlegen, te nieuwschierig, soms wel een beetje bemoeizuchtig (komt vast door het nieuwschierig zijn en willen helpen) naif en leef soms graag in m'n eige wereldje
    Mijn persoonlijke groet aan jullie:
    je kunt dromen van de toekomst, je kunt leren van het verlede, maar je moet niet vergeten, je leeft in het heden..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ben Rebecca, ben 13 jaar en mensen herkennen me niet. ;D

    Ik hou van:
    Mijn vrienden/familie, muziek, Justin Bieber, Ibrahim Afellay, Crystal Clear, en vast nog wel iets maar dat weet ik nu niet meer.
    Ik hou niet van:
    Arrogante mensen, aardrijkskunde en wiskunde.
    Goede eigenschappen:
    Uhm, geduldig, behulpzaam, vraagmaaraanmnmoeder?
    Slechte eigenschappen:
    Heeeel naïef, kan heel slecht luisteren, druk.
    Mijn persoonlijke groet aan jullie:
    Hii!


    Opgeven is geen optie.

    Morgen vage persoontjes
    Ik ben Mitchell, ben nog 17 jaar en de meesten zullen mij wel kennen. En zo niet dan heb je onder een steen geleefd (cat).

    Ik hou van:
    Pizza, Lasange, Gamen, Goede boeken en Films, Feesten, Rond slenteren in de stad, Chillen met vrienden (in de stad) en nog veeeeeel meer

    Ik hou niet van:
    Aandachtzoekers, Leugenaars, Mensen die te laat komen (6), Justin Bieber, Lady GaGa en al die andere slechte zangers :Y)

    Goede eigenschappen:
    - Lief
    - Behulpzaam
    - Ik luister altijd naar je
    - Ik zou alles doen voor een vriend

    Slechte eigenschappen:
    - Dikkopig
    - Woede afreageren op mensen die niks verkeerd deden
    - Onzekerheid

    Mijn persoonlijke groet aan jullie:
    Meeheeeee, goede morguh!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 8:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoi, ik ben Esther, 14 jaar en ja, dit ben ik. (krul)

    Ik hou van: Paarden/paardrijden, piano spelen, mn huisdiertjes, vrienden, voetbal, shoppen, aandacht maar niet te veel, FC Barcelona, David Villa, Bruno Mars en Ibrahim Afellay. (krul)
    Ik hou niet van: Mensen die vrienden 'kopen' met geld, bitches, slechte cijfers, haters, leugenaars..
    Goede eigenschappen: Ik luister goed, betrouwbaar, behulpzaam, grappig, en ik lach veel.
    Slechte eigenschappen: Bevooroordeeld, soms wat snel boos, eh
    Mijn persoonlijke groet aan jullie: GOODMORNING.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hoi ,ik ben Lizet en 21jaar.

    Ik hou van:
    Mijn familie ,hond en Quizlet.
    Ik hou niet van:
    Fakers ,Copycats.
    Goede eigenschappen:
    Aardig ,lief ,behulpzaam.
    Slechte eigenschappen:
    Te verlegen ,durf niet voor mezelf op te komen.
    Mijn persoonlijke groet aan jullie:
    Nog een fijne dag allemaal!


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik hou van:
    Muziek, gitaar, piano, zingen, dansen, mijn vrienden,fotografie, tekenen
    Ik hou niet van:
    Aandachtzoekers, leugenaars
    Goede eigenschappen:
    Lief, behulpzaam, goede gesprekspartner, aardig
    Slechte eigenschappen:
    Dominant, verlegen, droge humor, koppig
    Mijn persoonlijke groet aan jullie:
    Jullie zijn allemaal lief <3.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Lol, Ik ben Loïs en 14 jaar :Y)

    Ik hou van:
    Twilight , Harry Potter, Glee,Paramore en Boeken :9~ (Boekenwurm :]) Tekenen en schilderen.
    Ik hou niet van:
    Mensjes die denken dat ze alles zijn ,Justin Bieber ,vroeg mijn bed uit komen*gaapt* . Bal Sporten en Atletiek (cat)
    Goede eigenschappen:
    Behulpzaam(ik wil altijd helpen),Goede luisteraar,Meestal aardig :Y) en Nieuwsgierig.
    Slechte eigenschappen:
    Kan in het begin Arrogant over kommen(maar dat ben ik dus niet :'D), Nieuwsgierig (soms is het niet zo handig), Eigenwijs en ik Klaag veel:Y).
    Mijn persoonlijke groet aan jullie: Give me Chocolate !:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hii I'm Tara & ik ben 14 xD

    Ik hou van:
    Uhm *denkt* Lezen Schrijven Levenloos zijn :D Twilight Harry Potter Narnia Maple en mijn Vrienden <33 en muziek ofc
    Ik hou niet van:
    Justin Bieber, Vervelende mensen 0.o en Spinnen
    Goede eigenschappen:
    Uhm ik kan goed naar mensen luisteren en ben vaak heel vrolijk en volgens sommige mensen ben ik geak maar wel goed geak x'D
    Slechte eigenschappen:
    Ik kan echt heel erg arogant doen als ik het wil, Ik ben pc verslaafd D: en dan vooral Quizlet :Y)
    Mijn persoonlijke groet aan jullie:
    Hii ga je mee naar Narnia <33


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hallo, mijn naam is Berna (:

    Ik hou van:
    lezen, natuur/scheikunde/wiskunde/biologie, mijn vrienden, muziek, films.
    Ik hou niet van:
    FRAANNSS :C
    Goede eigenschappen:
    nieuwsgierig, perfectionistisch, leergierig,
    Slechte eigenschappen:
    perfectionistisch, onzeker/verlegen
    Mijn persoonlijke groet aan jullie:
    Jullie zijn allemaal mooi zoals jullie zijn (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik hou van:
    Feestjes, salmiakriksen, héél veel koffie, dirty-house music, m'n iPod/laptop/iPad, mijn vrienden & vriendinnen, mode, bruinbakken, met mijn zusje door de kamer dansen met het volume op max, Frans, keiharde regenbuien, hockey, kakkers, Bieber en mijn hondje. <3
    Ik hou niet van:
    Patsers, witlof, citroen, mensen die een belachelijk lage pijngrens hebben, engelse boybands en natuurlijk de duistere kant van school. -.-
    Goede eigenschappen:
    Ik erger me niet snel aan mensen, behulpzaam, zie in elke persoon wel iéts goeds, (meestal) vrolijk & aardig, spontaan en altijd wel in voor een feestje.
    Slechte eigenschappen:
    Barst van de vooroordelen, kan héél snel omslaan van humeur, roddel wel veel.
    Mijn persoonlijke groet aan jullie:
    'The dream is not in the stars, or up in the sky. It's here, in your heart'.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 12:40 ]


    It's time to be happy again.

    Hallloowwwwww mijn naam is Ceyda maar iedereennoemt me Jade.
    Ik hou van: Mijn vrienden, zingen, dansen, piano spelen, muziek maken, verhalen/liedjes schrijven, Q-en, Frappuchino's, H&M, HP, Twilight, Toby Cavanaugh, Harry Styles. En veel meer
    Ik hou niet van: Ego mensen, aandachtzoekers, mensen die denken dat ze alles zijn omdat ze vroeger niets waren en nu opeens respect krijgen van anderen, hoeren, opscheppers, mensen waar ik vind dat ze irri zijn, tonijn, kaas. En veel meer
    Goede eigenschappen: Ik ben lief, aardig,- hoop ik dan..- behulpzaam, goed luisterend, hyperactief.
    Slechte eigenschappen: Kan snel boos worden als iemand iets doet wat gewoon super dom is of schijnheilig doet, kan soms snel verliefd worden, snel een vooroordeel hebben, mensen kwetsen zonder dat de bedoeling is, of zeggen wat ik denk, soms verlegen, nieuwsgierig.
    Mijn persoonlijke groet aan jullie: Wazzzaaaaaa how you do ink?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 12:44 ]