• Ik zit op Voetbal bij VV Smitshoek (Y)


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Geen :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Spinning en fitness.:Y)


    ars moriendi

    Geen., ;x
    -al zwem[baantjes trekken] ik wel een keer per week., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben sportloos. : D


    your eyes are like stars in the night.

    handbal.. nog 2 dagen ;)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dans

    Hockey.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    relaxen :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    geen, maar ben van plan m badminton te gaan doen samen met mijn vriendin. Maar ze zei dat je pas van je 11 jaar badminton mag spelen. Ik ben 11 maar zij niet omdat ik in het voorjaar verjaar en zij niet. Dus nog even wachten tot oktober!

    Taekwondo (:

    xFishx schreef:
    geen, maar ben van plan m badminton te gaan doen samen met mijn vriendin. Maar ze zei dat je pas van je 11 jaar badminton mag spelen. Ik ben 11 maar zij niet omdat ik in het voorjaar verjaar en zij niet. Dus nog even wachten tot oktober!

    Echt waar? Want toen ik 9 was ben ik begonnen met badminton en dat heb ik gedaan tot ongeveer mijn 11e/12e. (no_chears)


    ars moriendi

    Ik ga elke zaterdag roeien en paardrijden. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Paardrijden en dans (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik zat op paardrijden, maar ben gestopt en heb nu spijt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Iedere dag drie grillige bergen fietsen om op school te geraken en om terug te geraken nog twee kleinere bergen.