• Hier kwam ik op door het andere gif topic. Dit spel is heel simpel, ik leg het uit aan de hand van een voorbeeld, want ik ben te lui het te beschrijven. (joehoe)

    Persoon 1: De vierde gif in je map, is jouw reactie op je toelatingsbrief van Hogwarts.
    Persoon 2: -kijkt in zijn map wat de vierde gif is en plaatst hem hier- *le gif* De zevende gif in je map, is je reactie wanneer iemand vraagt of hij je pen mag lenen.

    Snappévoe? Je beschrijft dus iets en zet er een nummer bij. De andere kijkt dan in zijn map welke gif daar staat en plaatst hem hier. Ook zegt diegene een nieuw scenario. (:
    Noem geen te hoge getallen! Mensen hebben geen honderden gifs!

    Niet vals spelen, da's niet cool.
    (no_chears)

    De zesde gif in je map, is je reactie wanneer je vriend je ten huwelijk vraagt.(:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 18:50 ]


    everything, in time


    Mijnen is dom ;(

    De 6de gif in je map is je reactie wanneer je strond moet eten.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse



    je 2e GIF in je map is je reactie als je voor dat proefwerk wiskunde waar je heel goed voor geleerd hebt een twee hebt.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3



    De 18de gif in je map is je reactie voor als er ineens een vreemde man in je keuken staat.


    Je 7de gif is je reactie wanneer je ziek in bed ligt.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.



    De 11de gif is je reactie voor als je zus iets niet wil zeggen.


    Mehehehehe x'D
    Je 16de gif is je reactie wanneer er een kat op je bed zit.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.



    De 20ste gif is je reactie als je maag knort in een stille zaal.




    De 15e gif is je reactie als de telefoon gaat net als je in bad zit.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 15:29 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.


    oô okay dan x'D
    Je 32ste gif is je reactie wanneer je ontvoert wordt.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.



    43e gif in je map is wanneer je opgegeten wordt door een vlieg.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    x'D
    De 12de gif in je map is je reactie wanneer je een bad hair day hebt.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.


    Oh My- :W
    Tweede gif als je lief het uitmaakt.:p


    David Tennant-spam.
    Je 8ste gif is je reactie wanneer er een stom liedje op de radio is.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.



    Je eerste gif is je reactie wanneer je niet naar je favoriete soap mag kijken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    Ja, ik heb een tekstbestand met linkjes naar gifs. Doesn't take up so much space.

    Je twaalfde gif is je reactie wanneer je bij de Burger King een verkeerde bestelling krijgt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)