• Dat is nu net bezig hier in mijn dorp, het is altijd wielrennen wanneer de kermis er is, en bij de 1ste ronden waren er al kei veel mensen heel wat achter op, héhéhé.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Haha mijn papa is zot van wielrennen. Zelf doet hij dat ook x__x En 2 keer per jaar zelfs koers enzo. Echt gek.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Mijn papa en broer zijn er ook verzot op. Zondag is mijn broer zelfs gaan kijken.
    En nu je over wielrennen praat, Emilia Bonami is overleden, RIP


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Mijn papa en broer zijn er ook verzot op. Zondag is mijn broer zelfs gaan kijken.
    En nu je over wielrennen praat, Emilia Bonami is overleden, RIP


    Owwh, rust in vrede, hehe nu zijn het de 45 plusers, straks de jongere, dus ga ik wel kijken naar hun sexy beentjes hoor ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Marrow schreef:
    (...)

    Owwh, rust in vrede, hehe nu zijn het de 45 plusers, straks de jongere, dus ga ik wel kijken naar hun sexy beentjes hoor ;o

    Yum Yum, jonge profs :9~


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wielrennen? dat is fietsen toch? brrr, ik krijg al de rillingen als ik aan fietsen denk laat staan dat het nog als sport is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    I like It heb de hele le tour de france gevolgd


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Waar woon jij? Want ik was gister ergens op de kermis en daar was ook wielrennen. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Waar woon jij? Want ik was gister ergens op de kermis en daar was ook wielrennen. (cat)

    Bij mij was het gisteren ook kermis en wielrennen (:


    Never run out of reasons to smile...

    serieus ik heb nu wel even genoeg wielrennen gezien. Ik heb de hele tour de france moeten kijken, ik moet elke donderdag naar de training van mijn broertje kijken en in het weekend moet ik de wedstrijden van mijn neef zien :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!