It's a little bit funny, this feeling inside - Zayn Malik
De Spaans-Britse June Gómez heeft altijd al een passie gehad voor zingen en dansen. Haar drie jaar oudere broer raadt haar aan om auditie te doen voor The X-Factor. Als June doorde auditities is wordt ze opgenomen in de groep. Op bootcamp raakt ze goed bevriend met de jongens van One Direction. De zes vrienden worden onafscheidelijk en waar June is zijn ook de jongens. Ondertussen, gedurende het programma probeert Zayn zijn opkomende gevoelens voor June zo goed mogelijk voor de rest te verstoppen maar dat heeft geen nut. Ook June doet grootse moeite het gevoel in haar onderbuik te negeren. Maar wat gebeurt er als June bij de jongens van One Direction wordt geplaatst in de koppelronde? Wat als de liefde tussen June en Zayn als vonken van het scherm vliegen. Hoe zullen de fans van One Direction reageren als ze te weten komen dat een van hun idolen nu geen vrijgezel meer is?
Rollen:
-
Dumbledore ~ Mick Finn James
Mutant ~ Alexander Michael Anderson
ToDoList ~ James Norton
ToDoList ~ Drew Matthew Smeeth
Tomlinson ~ Lukas
-
Tomlinson ~ Pixie Jasons Newton
Tomlinson ~ Milana Senibrenikov
Mutant ~ Christina Elizabeth Rider
ToDoList ~ Lynn Julet Daves
ToDoList ~ Lily Quinn KcKey
Dumbledore ~ Jules Jólé Montgomery
Informatie:
Meisje of jongen:
Volledige naam:
Leeftijd: tussen 15&25, ik zou het heel leuk vinden als er twintigers tussen zaten..
Karakter: Ik wil niet alleen maar lieve meisjes en grappige jongens. Ik wil van alles wat..
Uiterlijk: Foto, geen bekend persoon en liefst een foto waarom het gezicht goed zichtbaar is.
Stijl: Kledingstijl, zangstijl,..
Muziekinstrument: Kan je personage een instrument bespelen. Let op; niet iedere artist kan een intrument bespelen.
Hobby's:
Extra's:
Idee voor boys/girlsband naam?: Ik heb op het moment geen inspiratie (:
[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 20:57 ]
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.