• Nou ,
    Ik wil duss abo's op quizen gaan nemen ,omdat blijkbaar niemand meer waarsguwd ¬_¬
    Maar ik lees duss nooit mn hotmail berigten ,,waardoor ik er al iets over de 2000 hb nu fsoo ,,en om die dan allemaal te gaan verwijderen bn ik te lui voor xD
    Duss hb ik een nieuw hotmail acount aangemaakt,,
    En nu wil ik duss mijn e-mail bij instellingen veranderen ,,en dan staat er dat er een mail is verstuurd met aanwijzingen ,,maar die ontvang ik duss niet¬_¬ en ik weet skkr dat het WEL het goeie email adres is,,EN toen deed ik het nog een keer veranderen ,,maar ik krijg weer geen mail..


    Crack a bottle

    Ik wil een mail :X:8!!!!!!


    Crack a bottle

    Je zegt dat je een ander hotmail adres neemt. Het is nu toch overal overduidelijk gemaakt dat Hotmail en Live gebruikers geen mail meer van Quizlet ontvangen.

    Of heb je dat even gemist? Kan hoor ;)

    De enige manier om je email adres te veranderen is door die te veranderen in een mail adres die niet eindigd op Live of Hotmail. Zoals bijvoorbeeld Gmail of je mail op Outlock,,

    Nog steeds ontvangt niemand die een hotmail of live adres heeft enige mail van Quizlet, Rutger probeert dit nog steeds op te lossen.

    Groetjes.

    Whallah ,,
    Nee ,, ik had het wel gelesen ,,maar bn het seg maar weer vergeten met me miniscuule hersens ,,
    En wtf is Gmail ??
    Ik ken alleen maar live of hotmail .:X:|


    Crack a bottle

    Gmail is van Google. Als je naar www.google.nl gaat, dan staat daar boven in Afbeeldingen, Maps, het Internet enz. Maar ook Gmail. Daar kan je een acc aan maken.

    www.google.nl en dan klik je op g-mail.. dan maka je een nieuw account aan.. een g-mail account. wat dan bijvoorbeeld enkel voor mailjtes wordt gebruikt van quizlet.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    -.- te langzaam xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Jippie, eindelijk eens sneller :P

    Dat komt weinig voor zeg :O

    Maar snap je het nu, xdreamxOn?

    Yep ,,nu wel xD
    Danke (K)


    Crack a bottle