• Ga hier verder


    ROBBERT & SYL ZIJN KNAP<3

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 0:02 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    watte klaar nee ik kom aleen klaar van jongens sorry

    Bloeddd schreef:
    watte klaar nee ik kom aleen klaar van jongens sorry


    thank gawd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Bloeddd schreef:
    waarom spreken jullie gewoon niet af met ze drie en doen jullie ding .. er word hier teveel geslijmd xd


    Dat heeft lief zijn tegen elkaar..
    Ken je dat ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    thank gawd


    sowieso lesbo zijn noooit hahaha word ik niet opgewonden van wat mij wel walgt zijn meiden met kort haar die jongensachtig lijken

    Ik walg van jou


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dat heeft lief zijn tegen elkaar..
    Ken je dat ?


    ken ik niet nooit van me gehoord komt omdat me ouders zijn gescheiden en ik niet zoveel tijd heb met me moeder te praten dus nee ken het niet

    ILOVEROBBERT schreef:
    Ik walg van jou


    ik ook stiekem van jou maja dat kan

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ken ik niet nooit van me gehoord komt omdat me ouders zijn gescheiden en ik niet zoveel tijd heb met me moeder te praten dus nee ken het niet


    gescheiden ouders is geen excuus
    Mijn ouders zijn ook gescheiden, en bovendien lief zijn leer je niet alleen van je ouders, maar ook van je vrienden en vriend


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ik ook stiekem van jou maja dat kan


    Het zou eng zijn als je op me zat te geilen
    dus #care


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Fellatio schreef:
    (...)

    gescheiden ouders is geen excuus
    Mijn ouders zijn ook gescheiden, en bovendien lief zijn leer je niet alleen van je ouders, maar ook van je vrienden en vriend


    tjah lief zijn mag ,, maar ik zit vol met haat ik weet niet wat lief is voor mij is lief haat haat haat er zit puur kwaad in mij .. ik ben gelukkig hoor en heb gewooon een vriend heb zelfs zijn naam op me lichaam dus ik weet niet wat jij alemaal zeg ja ouders moeten je wel leren daar zijn ouders voor he

    OH JA VAN CHARISSA MOE TJE JE BEK HOUDEN
    & Van mij ook


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    Het zou eng zijn als je op me zat te geilen
    dus #care


    sorry mijn excuus i dont like chicks (aleen jongens ) en dan heb ik het niet over normale jongens maar jongens die ook van haat houden

    Bloeddd schreef:
    (...)

    tjah lief zijn mag ,, maar ik zit vol met haat ik weet niet wat lief is voor mij is lief haat haat haat er zit puur kwaad in mij .. ik ben gelukkig hoor en heb gewooon een vriend heb zelfs zijn naam op me lichaam dus ik weet niet wat jij alemaal zeg ja ouders moeten je wel leren daar zijn ouders voor he


    Tjah, maar gescheiden ouders is geen excuus ;)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ILOVEROBBERT schreef:
    OH JA VAN CHARISSA MOE TJE JE BEK HOUDEN
    & Van mij ook


    wie de fuck is charissa en wtf zal zij mij een reet in godsnaam satan macht boeien

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 0:28 ]

    Bloeddd schreef:
    (...)

    wie de fuck is charissa en wtf zal zij mij een reet in godsnaam satan macht boeiend


    at is iemand van Q die awesome is(joehoe)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain