• Idee voor nieuwe story, het is een idee waar ik al een story over was begonnen , maar ik heb het zegmaar anders ingepakt.I hope you get it.
    Maarja hier gaat het over

    Reem is nieuw in Atlanta, niemand weet waar ze vandaan komt, waarom ze helemaal alleen is. Dan ontmoet ze een jongen. Zal hij haar geheimd kunnen achterhalen?

    Origineel?
    Willen jullie nu weten wat haar geheim is?
    Zal ik het met Justin Bieber doen?

    Weten jullie een leuke titel?
    Zouden jullie het lezen ?

    Er zaten idd spelfouten in, maar ik had het getypt op de BB van mijn pap. Ik schrijf nu een proloog, misschien wordt het dan wat duidelijker

    Dit is mijn proloog, ik ben er best wel trots op
    Proloog
    Met tranen in haar ogen kijkt ze naar het hoopje mens dat in een hoek van de kamer ligt. Opeens weet ze dat ze weg moet, zo snel mogelijk. Anders staat haar hetzelfde lot te wachten. Nog voordat ze dat heeft bedacht rent ze naar boven. Ze pakt een rugzak en gooit er snel wat kleren in. Haar portomonee, mobiel , toilettas. Zo snel als ze kan rent ze naar beneden. Daar staat haar vader te wachten. Van angst begint ze te schreeuwen. Haar vader wordt afgeleid, ze pakt haar kans. Ze schiet langs hem heen, de deur open en weg is ze. Ze rent, ze rent voor haar leven. Ze rent totdat ze niet meer kan. Huilend valt ze neer in het gras. Ze kan niet geloven wat er net is gebeurd. Haar zusje, haar kleine zusje is dood. Haar vader, haar eigen vader, heeft haar vermoord. Als ze niet gevlucht zou zijn zou zij ook dood zijn gegaan. Zolang ze zich kan herinneren worden haar zusje en zij geslagen door hun vader, het begon toen hun moeder overleed. Twee dagen naar de geboorte van haar zusje. Sinds die dag worden ze geslagen, misbruikt, mishandeld. Nu zijn ze allebei ontsnapt. Er is alleen één verschil. Zij leeft nog en haar zusje is dood. Met trillende handen pakt ze haar mobiel. Als ze het alarmnummer wil bellen bedenkt ze dat ze het veel beter anoniem kan doen, straks komt haar vader erachter dat zij hem heeft aangegeven. Snel loopt ze naar een telefooncel. Nadat ze wat geld erin heeft gedaan belt ze het alarmnummer. Zodra ze een stem aan de andere kant hoort begint ze te praten "Er is een klein kind vermoord door haar vader in de Bachlaan nummer 13." ratelt ze in de telefoon waarna ze ophangt. Ze begint te lopen. Op weg naar een nieuw leven. Terwijl ze wegloopt, weg van thuis, van het lijk van haar zusje, van degene die ze is stromen de tranen over haar wangen.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:08 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zal ik het schrijven?
    Without Justin Bieber


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, zonder Justin Bieber, zou ik het denk ik wel lezen


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Hmmm.. ik denk dat als je het goed aanpakt het wel wat kan worden. Maar dan wel zónder Justin Bieber. Toen ik het idee las dacht ik: Hmmm.. maar toen ik de proloog las had ik zoiets van: dit kan wel iets worden (:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:11 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Hmmm.. ik denk dat als je het goed aanpakt het wel wat kan worden. Maar dan wel zónder Justin Bieber. Toen ik het idee las dacht ik: Hmmm.. maar toen ik de proloog las had ik zoiets van: dit kan wel iets worden (:

    Ik ben best wel blij met die proloog, ik vind hem best goed gelukt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    lijkt me een leuk idee (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.