• Mijn pa had snoepjes gekregen ergens, en die kwamen in de snoeppot terecht. Een van die snoepjes is súper zuur. Ik kreeg m nog wel weg, mn broertje nauwelijks en toen gingen we zo'n snoepje aan mijn pa geven.. nou die vond dat niet leuk x'D.

    Ook wel eens snoepjes gehad die gewoon té zuur zijn?

    Ja en dan trekt mijn kop echt helemaal raar :p

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 22:10 ]


    Stop wishing, Start doing..

    nope, ik ben een zuurtje op mezelf ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben niet zo voor zuurtjes. :p Gewoon niet voor snoep eigenlijk. De enige snoep die ik wel aangenaam vind is chocolade. En zelfs dat is al kei hard verminderd. -trots- haha.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Serophina schreef:
    Ja en dan trekt mijn kop echt helemaal raar :p


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Serophina schreef:
    Ja en dan trekt mijn kop echt helemaal raar :p


    No growth of the heart is ever a waste

    Smoelentrekkers -.-' die zijn echt té zuur!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mijn mond maakt dan helemaal spastische bewegingen. (krul)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Hihi, ik had jullie gezichten wel willen zien! Ik heb er geen last van, zure dingen vind ik heerlijk! Ik eet ook citroenen, jammmmmm.:9~


    everything, in time

    Serophina schreef:
    Ja en dan trekt mijn kop echt helemaal raar :p


    Ja, vooral zure matjes, BLUH. D=


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ja en dan ga ik rare bekken trekken en schiet hij plots het verkeerde keelgat binnen. Leuk om te stikken in een zuurtje :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Door jou ben ik snoepjes gaan halen!

    Maar euhm, ik vind al snel snoepjes té zuur, ik kan echt niet goed tegen zurigheid.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn zus had me een keer wijsgemaakt dat dat witte spul dat meestal in het snoepzakje overblijft bij zure matten suiker was... Niet. Leuk.

    Tranquillity schreef:
    Ja en dan ga ik rare bekken trekken en schiet hij plots het verkeerde keelgat binnen. Leuk om te stikken in een zuurtje :')


    Follow your dreams. They know the way.

    Serophina schreef:
    Ja en dan trekt mijn kop echt helemaal raar :p


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Progeny schreef:
    Hihi, ik had jullie gezichten wel willen zien! Ik heb er geen last van, zure dingen vind ik heerlijk! Ik eet ook citroenen, jammmmmm.:9~

    Maar ik wist al dat jij niet helemaal normaal bent (joehoe)