• Members of the WAG-gang

Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ReinaxRamos - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Exposito - Elena - WAG van David Villa.
    Ventimiglia - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Bartra - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Corvette - Esther- WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Number4- Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

[ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:06 ]

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Bartra schreef:
    (...)

Dat lijkt me echt zo verschrikkelijk o.O

Mijn achterwerk is ook blauw. Er stond een man achter die heel de tijd met zijn voet op mijn achterwerk schopte. Hij zag er belg uit, maar hij was het niet en zijn taaltje begreep ik niet, ik wist niet eens wat hij sprak.

Tears are words the heart can't say.

Number4 schreef:
    (...)
    Mijn achterwerk is ook blauw. Er stond een man achter die heel de tijd met zijn voet op mijn achterwerk schopte. Hij zag er belg uit, maar hij was het niet en zijn taaltje begreep ik niet, ik wist niet eens wat hij sprak.

Dik irritant. Je had boos op hem moeten worden. Hij heeft het recht niet om jou te schoppen!

Ik peer 'm, even wat eten en dan richting m'n vriendin en vanavond gelijk door richting dat feestje. Have fun today amigas, tot vanavond!

Hope goes lost but never dies.

Bartra schreef:
    (...)

Dik irritant. Je had boos op hem moeten worden. Hij heeft het recht niet om jou te schoppen!

Maar hij kon niet ander we zaten allemaal op elkaar geplakt. Ik zat gewoon tegen zijn been. En er kriebelde constant een jongen zijn dreadlock tegen mijn rug. En klein kinde vond mijn bikini bandje heel leuk. Ik niet zo. Mijn vriendinnen hadden een buggy in hun rug. En we kregen niks van informatie. Dan begonnen er alarmena af te gaan van de trein. En toen kreeg ik het echt.

Duerre schreef:
    Ik peer 'm, even wat eten en dan richting m'n vriendin en vanavond gelijk door richting dat feestje. Have fun today amigas, tot vanavond!

Adios Amber <3

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Number4 schreef:
    (...)
    Maar hij kon niet ander we zaten allemaal op elkaar geplakt. Ik zat gewoon tegen zijn been. En er kriebelde constant een jongen zijn dreadlock tegen mijn rug. En klein kinde vond mijn bikini bandje heel leuk. Ik niet zo. Mijn vriendinnen hadden een buggy in hun rug. En we kregen niks van informatie. Dan begonnen er alarmena af te gaan van de trein. En toen kreeg ik het echt.

OMG, ik ben blij dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt. Ik zou serieus naar huis gaan lopen hoor.

Doeg Amber <3

Bartra schreef:
    (...)

OMG, ik ben blij dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt. Ik zou serieus naar huis gaan lopen hoor.

Ik ga zoiets nooit meer meemaken want ik stap nooit meer op een trein; Wij gingen eens gezellig naar de zee. ja hallo, tegen dat we thuiskwamen waren we al vergeten dat we ooit aan de zee geweest waren.

Number4 schreef:
    (...)
    Ik ga zoiets nooit meer meemaken want ik stap nooit meer op een trein; Wij gingen eens gezellig naar de zee. ja hallo, tegen dat we thuiskwamen waren we al vergeten dat we ooit aan de zee geweest waren.

Ik ben nog nooit bij de Nederlandse zee geweest...

Ik ga ondertussen maar aan mijn nieuwe story werken (: Maar eerst het eerste echte hoofdstuk online gooien (:

Ik ga bezig met waking up with love.
    Eigenlijk zou ik die al klaar moeten hebben, want ik zou pas met dat Barça verhaal beginnen als waking up klaar was.

Pff ik ga nog wat puzzeltjes maken. En even kijken wat ik morgen mee moet nemen. Nog 2 halve daagjes naar school en dan vakantie.

Hoofdstuk 1

Ik weet nog niet of ik Nia nou wel of niet dood laat gaan.

ReinaxRamos schreef:
    Ik weet nog niet of ik Nia nou wel of niet dood laat gaan.

Het is mooier als ze sterft, vind ik. Maar het is ook wel weer zielig ):