• Omdat het vandaag zo warm is, ja nog steeds ís want ik moest gewoon naar binnen komen omdat het zelfs nu nog té warm is, in de schaduw! Maar ik wil wel buiten zitten om ervan te genieten, maar ook niet omdat het zo enorm warm is. Maar ik voel mij eigenlijk gewoon verplicht om naar buiten te gaan omdat het nu zo goed weer is in ... wie weet hoe lang moeten we nog wachten tot het weer zo'n weer word? Want vorig jaar was heel augustus slecht en omdat we al goed weer hadden rond april hoop ik niet dat het de rest van de zomer zo grijs en fris als rond de 20° gaat blijven. Want dan zou ik wel gek worden. (cat)

Voelden jullie het ook zo aan? Bijna verplicht voelen om ervan te genieten of ben ik bijna alleen?

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik ga nu naar buiten. + Nee, ik weet het eigenlijk niet. Morgen gaat het waarschijnlijk stormen 's avonds..

We accept the love we think we deserve.

Ja, maar ik zit binnen omdat ik niet goed tegen warmte kan. ):

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

jaaa, een paar weken geleden was het ook al zo warm, en ik had geen zin om naar buiten te gaan. maar ik moest van mezelf gewoon naar buiten omdat het lekker weer was en dat niet altijd in nederland is haha

If you spread your wings, you can fly away with me.

Ik heb buiten gezeten, anderhalf uur lang. Toen raakte de batterij van de laptop leeg en even later begon ik duizelig te worden. Dus toen moest ik wel naar binnen. Maar ik heb er van genoten. Ik hou van dit weer!

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Asleep schreef:
    Ja, maar ik zit binnen omdat ik niet goed tegen warmte kan. ):

Follow your dreams. They know the way.