• Well, hello :'D. Eh, nouja ik heb dus een probleem. Mijn twee vriendinnen hebben ruzie en een daarvan stookt heel erg enzo. Maar nu wilt die ene die stookt, wilt dat ik een kant kies en die andere maakt het niks uit. Het is nogal awkward om er tussen in te staan, heeft iemand tips?


    Neem risico's

    Je erbuiten houden.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shizen schreef:
    Je erbuiten houden.

    Geen kant kiezen,dat eist een vriendin niet van je.Ik snap dat het niet leuk is,maar meestal gaat het vanzelf wel over,laat ze maar even.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    pleuntje pleuntje toch (:
    Listen to your hearttt. oke joke.
    nee maar laat ze het uitpraten, en vertel hun dat jij van hun allebei houd en ze allebei niet kwijt wilt, dus dat hun maar met een oplossing moeten komen (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    StJimmy schreef:
    Geen kant kiezen,dat eist een vriendin niet van je.Ik snap dat het niet leuk is,maar meestal gaat het vanzelf wel over,laat ze maar even.

    Oke..

    ^^. en van die andere, ik wil me er wel buiten houden maar toch zijn het mijn vriendinnen waar ik normaal mee moet kunnen zijn toch, zonder geroddel over elkaar enzo. ;s


    Neem risico's

    Shizen schreef:
    Je erbuiten houden.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Realized schreef:
    (...)
    Oke..

    ^^. en van die andere, ik wil me er wel buiten houden maar toch zijn het mijn vriendinnen waar ik normaal mee moet kunnen zijn toch, zonder geroddel over elkaar enzo. ;s
    Ik zou dan zelf zeggen als ze over elkaar roddelen, dat ze naar iemand anders mogen gaan om te gaan roddelen over je vriendin. Maar dat ben ik. Ik zou aan beide uitleggen dat ik er niks mee te maken wil hebben

    OHMYEMMA schreef:
    pleuntje pleuntje toch (:
    Listen to your hearttt. oke joke.
    nee maar laat ze het uitpraten, en vertel hun dat jij van hun allebei houd en ze allebei niet kwijt wilt, dus dat hun maar met een oplossing moeten komen (:


    hmm, kan well.. dankje lies! <3


    Neem risico's

    ILoveLilian schreef:
    (...) Ik zou dan zelf zeggen als ze over elkaar roddelen, dat ze naar iemand anders mogen gaan om te gaan roddelen over je vriendin. Maar dat ben ik. Ik zou aan beide uitleggen dat ik er niks mee te maken wil hebben


    Ja dat is waar.. Uhg D:


    Neem risico's

    Shizen schreef:
    Je erbuiten houden.


    Love isn't blind, It's retarded.