• Ik had me vorige week vergist in dat ik de eerste drie uur vrij was, maar dat bleek niet zo te zijn. Toen ik op school kwam vroeg iedereen waar ik was, dus ik zei dat ik me verslapen had, heel erg verslapen. Dus de leraar zegt; morgen briefje mee. Dus ik neem netjes een briefje mee van mn moeder: 'Rowan heeft zich verslapen blabla'. MAAR mijn moeder dacht ook dat ik eerste 3 uur vrij was, en weet nog niet dat het niet zo was. Dus de leraar zegt: Ik vind dat briefje niet goed, heb je het nummer van je moeder? dan bel ik wel even.

OHFUUUCKKKK nee toch. ;n; dan zegt mn moeder: ze was eerste 3 uur vrij en had zich iets verslapen, een kwartier. /dat is wat ik zei/

PROBLEMS. D8
    Nouja ik vertel mn moeder wel dat ik niet vrij was ofzo.. D:

Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

Mijn broer had dat ook, hij dacht dat hij eerste uur vrij was en heeft toen dus een uur gemist op school. de school belde waar hij bleef blabla. maar als jij dat echt dacht dan lieg je toch niet tegen je moeder?

Neem risico's

Ik heb wel eens geahd dat het laatste naar het eerste was verplaatst, en dat wist ik niet, Gelukkig was ik nie de enige en kreeg ik geen straf ofo. I zou het gewoon eerlijk eggen

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Sleutelbloem schreef:
    Ik heb wel eens geahd dat het laatste naar het eerste was verplaatst, en dat wist ik niet, Gelukkig was ik nie de enige en kreeg ik geen straf ofo. I zou het gewoon eerlijk eggen

Ik heb dat ook wel is gehad O.o
    En inderdaad, gewoon eerlijk zeggen, dat is het beste.

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Gewoon eerlijk zijn.
    Omdat ik ook eens over zoiets gelogen heb moest ik 2 uur nakomen terwijl ik gewoon ziek naar huis gegaan was.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

ik had een keer dat ik te laat kwam omdat me tas kapot ging waardoor ik een nieuwe moest pakken snel boeken er in moest doen omdat ik bijna te laat kwam voor de bus en daardoor wasik me GS boek vergeten en toen zij zo me leraar van :'ik heb veel smoesjes gehoort maar je moet echt een betere verzinnen' ik zo van:'gaat lastig als het waar is --''

Shoganai i ne~