• ECHT., ;x
    want ik was op Parkpop vandaag en ik voelde me bekeken., ;x
    Ik en een vriendin van me hadden daar op de markt twee mutsjes gekocht. zei een van een Varken en ik een met een Panda.
    We hebben er de helle dag mee rondgelopen maar niet zonder gevolgen.
    We stonden telkens vooraan bij de concerten, maar de kerol die het concert aant filmen was, vond het nodig op ons in te zoemen en mijn hoofd heel groot op het scherm te laten zien., ;x
    Daarbij vonden de fotograven die voor ons stonden het nodig om telkens een telkens op onze hoofd te richten en foto's van ons te maken. en dat prakties de helle dag lang.
    Nu kan ik morgen de foto's terugvinden op de site van de metro. dus ik ga even kijken hoevaak ik mezelf kan spotten.,
    Ik voelde me echt een Panda in de dierentuin. xD
    wat mooi uitkwam, want Go Back To The Zoo speelde er ook., ;x

    Een vriend van mij zecht, dat we er om vroegen..
    maar ik vind niet dat als ik een panda muts draag, ik er om vraag om met heel mijn bigga hoofd op het scherm te komen, en om gefotografeert te worden., ;x


    Wie voelt zich nog meer wel eens enorm bekeken? [a]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 23:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    WOAH DAT IS ECHT STOER HAAHHA xd.

    Nouja, ik haat dat gevoel als ik bekeken wordt en dan blijf ik maar om me heen kijken;x.


    Neem risico's

    Stond je ook vooraan bij Graffiti6, want dan heb ik je volgens mij gezien lol :') Ik zag in ieder geval twee meisjes met van die mutsjes.


    As travars

    haha ik was vandaag ook op parkpop
    en gister schippop entoen werden ik en drie vriendinnen gefotografeerd haha zoo leuk er kwam egt z man aan van 'mag ik even fotos van jullie maken' dus toen voelde ik me ook wel een bner:P


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    aangezien ik in een niet zo een hele grote stad woon en ik de vierde generatie ben van bakkers, sta ik overal bekend als 'de kleindochter van de bakker' ik voel me dus iedere dag bekeken want ze kijken ook iedere dag naar mij, alles wat ik doe wordt direct rondgeroddeld in de hele stad (A)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Leeds schreef:
    Stond je ook vooraan bij Graffiti6, want dan heb ik je volgens mij gezien lol :') Ik zag in ieder geval twee meisjes met van die mutsjes.

    JA =D dat was ik dus met een vriendin., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bij de judo voel ik me altijd een bn'er

    En hahah awesome


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is echt cool man :D Respect :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Realized schreef:
    WOAH DAT IS ECHT STOER HAAHHA xd.

    Nouja, ik haat dat gevoel als ik bekeken wordt en dan blijf ik maar om me heen kijken;x.


    There's power in the words you whisper.

    die mutsjes zijn echt awesome!


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Gast, ik heb jou gezien hahahahaha!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ixora schreef:
    Gast, ik heb jou gezien hahahahaha!

    En dan zeg je niet eens even gedag? ;o
    Nee grapje xD ik heb jou niet gezien denk ik ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Die zijn echt super vet!
    Ik heb ook zo'n muts alleen dan een konijn (:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 6:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Die zijn echt super vet!
    Ik heb ook zo'n muts alleen dan een konijn (:

    Ik heb ook eentje met een konijn, maat dan van stof en niet met vlapjes. Dus die vind ik niet leuk ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat een leuke mutsjes, haha. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Realized schreef:
    WOAH DAT IS ECHT STOER HAAHHA xd.

    Nouja, ik haat dat gevoel als ik bekeken wordt en dan blijf ik maar om me heen kijken;x.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co