Ik ben eigenlijk best wel heel erg onzeker, wat ik zelf best raar vind aangezien ik vorig jaar nog nergens last van had. Maar als ik allemaal mensen zie, ze zijn groot mooi, lang en hebben mooie rondingen. Als ik dan naar mezelf kijk zie ik echt een hoopje stront ofzo. Ik ben bijvoorbeeld ook echt heel erg onzeker over mijn borsten, en als ik dan vrouwen/meisjes op tv zie die grote en mooie borsten hebben en dat ook nog eens benadrukken heb ik echt van; ik ben eigenlijk gewoon helemaal niks, waardeloos gewoon. Ik ben ook best wel onzeker over mijn gebit -mijn snijtanden zijn getrokken, en ze zijn nu bezig met alles dicht te trekken maar dat heeft best veel tijd nodig- en volgens mij word ik daar ook best wel vaak op afgerekend. Ik voel me gewoon prut, en ik zit hier de laatste weken echt gewoon erger mee. Het is niet dat ik me buitengewoon dik voel ofzo, want ik ben in twee weken tijd 6,5 kilo afgevallen door enorme stress. Dus daar zit het niet, maar ik voel me gewoon zo ongelofelijk ... niet knap.. xd
Nee, nu wil ik geen reacties van; 'je wilt horen dat je knap bent' want dat is helemaal niet zo. Ik wil gewoon weten wat jullie doen als je onzeker bent, en hoe je er zelf overheen bent gekomen.
Echt respect als je dit helemaal gelezen hebt. :"D
your eyes are like stars in the night.