• ik ga dus woensdag naar de film,
    maar mijn ma is zo ziek, dat ze op het punt staat om zm te plegen door medicijnen te nemen.\
    komt mij pa net:" ja je moet woensdag bij je moeder blijven.

    omg, ik blijf altijd voor haar thuis, ik heb nog nooi vrije tijd gehad, wil ik 1 keer naar de bios, moet ik weer thuis blijven./

    ik blijf niet thuis, ik ga gewoon.
    Maar mijn ma alleen thuislaten is ook geen optie.
    ik wil echt heel graag gaan..


    wie heeft er een plan voor me?

    mensen, even voor de duidelijkheid, ik vraag om een plan, tuurlijk ga ik niet als ik niks kan regelen, zo erg ben ik nou ook weer niet hoor




    de dag kan trouwens niet verzet worden..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 20:14 ]


    Where words fail, music speaks

    soRADIANT schreef:
    sorry hoor, maar ik heb ook nog een zus, en die zus die doet geen flikker, ik moet altijd maar thuisblijven, en zij? zij zegt: ja blijf jij maar, ik heb nooit tijd voor mezelf en dat al een jaar lang niet.
    ok, kan begrijpen dat dat niet leuk is voor je. vraag aan je vader of hij even met je zus praat ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dus jij verkiest cinema bovenop je moeder na al wat ze voor je deed...
    Wat een bedankje.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    soRADIANT schreef:
    sorry hoor, maar ik heb ook nog een zus, en die zus die doet geen flikker, ik moet altijd maar thuisblijven, en zij? zij zegt: ja blijf jij maar, ik heb nooit tijd voor mezelf en dat al een jaar lang niet.


    Dat had je er wel niet bij gezet. Kunnen jullie geen beurtrol doen ofzo? En zoals ik al zei, vraag of die dag naar de cinéma kan verzetten. Dan gaat het je vast meer plezier doen, want dan hoef je je niet schuldig te voelen dat je je moeder 'in de steek' hebt gelaten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Aan de ene kant vind ik dat je thuis moet blijven. Maar ik begrijp heel goed dat je ook eens tijd voor je zelf wilt. Misschien moet je het gewoon even met je vader overleggen? Maar als het echt niet anders kan, zou ik gewoon thuis blijven en maak gewoon een gezellig thuis bioscoopje (:


    Forever.

    Toetanchamon schreef:
    Dus jij verkiest cinema bovenop je moeder na al wat ze voor je deed...
    Wat een bedankje.
    hallo, ik ga echt niet weg hoor als ik niks kan regelen, ik vraag om een plan, als ik die niet heb dan ga ik niet
    zo erg ben ik niet hoor omg.


    Where words fail, music speaks

    Blijf gewoon thuis, één keer de bioscoop kan je echt wel missen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Wat ik me dan afvraag hè, is waarom je zus dan niet gewoon thuis kan blijven.
    Want als jij altijd al thuisblijft, waarom zij dan niet één keertje?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    soRADIANT schreef:
    (...)hallo, ik ga echt niet weg hoor als ik niks kan regelen, ik vraag om een plan, als ik die niet heb dan ga ik niet
    zo erg ben ik niet hoor omg.

    Sorry, maar ik vind deze reacties allemaal maar normaal.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als je zus dat vroeger ook moest doen, dan... Tja, dan is het nu jouw beurt I guess?


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Als je zus dat vroeger ook moest doen, dan... Tja, dan is het nu jouw beurt I guess?
    zij moest het vroeger niet doen..
    want mijn ma is een jaar geleden ziek geworden, en wnnr ik thuis moet blijven, is zij altijd weg, wel heel typisch


    Where words fail, music speaks

    Ik snap het niet helemaal. Zelfmoord door medicijnen, wth? & wat heeft ze dan?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    Ik snap het niet helemaal. Zelfmoord door medicijnen, wth? & wat heeft ze dan?
    Zwaar depressief, ze kan zelf niks meer, we moeten haar zelfs mee helpen naar de wc, zo slap is ze van de ziekte geworden


    Where words fail, music speaks

    Slotje op aanvraag.


    Olive