• Ik was net harry potter 7.1 aan het kijke, en ik kwam op dit idee. Ik heb alvast het eerste hoofdstuk geschreven, om het wat duidelijker te maken.

    'Mooi is ze he?' Verbaast keek Harry op toen hij een meisjes stem hoorde praten. Deze keer was het geen Loena Lovegood die tegen heb aan het praten was, maar een meisje met lange bruine haren. Haar stem was net als die van Loena een beetje zweverig, maar aan haar uiterlijk was dat niet af te lezen. Haar bruine haren rijkte tot ongeveer haar middel, terwijl haar ogen iets vertrouwelijks en bekends voor Harry uitstraalde.
    'Ik was zelf bij haar geboorte.' Het meisje liep vanaf de boom waar ze net uit was gesprongen naar Harry toe, die bij een Thestral stond. De Thesral liep meteen naar het meisje toe en begon haar kopjes te geven. Het meisje ging op haar knieën voor het dier zitten en aaide over het hoofdje heen.
    'Haar moeder is gestorven bij de geboorte, daarom voel ik me zo tot haar aangetrokken. We hebben tenminste een ding gemeen.' Harry keek verbluft naar het meisje wat aan het knuffelen was met het diertje. Ze was, net als Harry, haar moeder heel vroeg verloren en had haar nog nooit gekent.
    'Zit je ook op Hogwarts?' Het meisje keek op, en de glinstering die eerst nog in haar ogen had gestaan was verdwenen.
    'Nee, mijn vader wilt me er niet hebben. Hij denkt dat het te gevaarlijk is voor mensen zoals ik.' ze ging verder met het aaien van het kleine diertje wat steeds naar meer aandacht vroeg. Harry werd steeds iets nieuwschieriger naar het meisje.
    'Wat doe je dan in de bossen hier? Het is hier gevaarlijker dan op Hogwarts.' Het meisje haalde een stukje rauw vlees uit haar zak en gaf het aan de kleine Thesral. Die begon met genoegen van het vlees te eten, ergens waar niemand anders er aan kon komen.
    'Ik ben hier opgegroeid, ik ben gewend om tussen al deze levende wezens te zijn, ik ben niet gewend om met mensen of tovernaars om te gaan. Mijn vader zegt altijd dat ik op die manier veel op mijn moeder lijk, in haar tijd op hogwarts was ze ook vaak hier in het bos te vinden, vandaar dat mijn vader zich misschien zo tot haar aangetrokken voelde, ook al heeft hij zijn tijd op Hogwarts niet af kunnen maken.' Ze stond op van de grond en ging tegenover Harry staan. Harry stak zijn hand naar haar uit om kennis met haar te maken.
    'Harry Potter.' Ze pakte zijn hand aan en schudde die.
    'Ancilla Hagrid.'

    Doen of niet doen?
    Rollen?
    Titel?
    Melding?
    Orgineel?
    Lovestory, zo ja met wie?
    Ik zat er zelf aan te denken om de harry van het eerste hoofdstuk naar draco te veranderen, doen of niet?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Doen!
    Titel; geen idee ^^
    Lovestory met ehmm.. Harry? of Draco is ook goed -als fred erin voorkomt is hij ook goed-
    Als de story erop staat ga ik m lezen (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 18:24 ]


    Never mess with a girl, you get hurt

    ja moet je doen, het is echt een leuk idee
    laat me weten als je begint
    Harry in Draco veranderen geeft het net nog iets extra's
    xxx


    Never mess with a girl, you get hurt

    Zeker doen!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Doen of niet doen? Doen!
    Rollen? Nee, vind ik altijd minder
    Titel? I'll fight like an animal just to reach your heart. Teach me, please, how the animals called humans live.
    Melding? Ja
    Orgineel? Ja
    Lovestory, zo ja met wie? Ja.. hmmm. Draco of Harry.
    Ik zat er zelf aan te denken om de harry van het eerste hoofdstuk naar draco te veranderen, doen of niet? Kan je doen, moet je wel dat stukje over Loena Leeflang vervangen en het iets arroganter maken.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Wat leuk!!

    snel doen vertel je me als je het erop zet en doet?


    "Promise not to forget."

    Ja doen!
    En dan een lovestory... Met Ron? *puppy-oogjes*
    Is weer ns wat anders dan die eeuwige DM-lovestories(A)


    You are not alone, I am here with you. Tough you're far away, I am here to stay. You're always in my heart...

    Doen :)
    Je laat me wel even weten wanneer je begint hé?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Leuk idee maar het is een beetje verwarrend om het in het nederlands te schrijven maar met de engels namen. Hogwarts en loena lovegood dus vervangen door zweinstein en loena Leeflang. Dat is minder verwarrend!!!!

    Ik ben na de helft gestopt met lezen door de spellingsfouten.


    Has no one told you she's not breathing?

    Als je het doet, doe een HP lovestory, daar zijn er minder van (;


    dude, i can move my toes

    nope.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 7:34 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als dat meisje Hagrids dochter is, moet ze enorm zijn...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Doen of niet doen? doen
    Rollen? neeh
    Titel? suck ik in
    Melding? als het met draco of 1 van de geweldige twins is ja
    Orgineel? zeker
    Lovestory, zo ja met wie?
    draco of een van de tweeling


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Doen! Lovestory met Ron?


    Travel far enough, you'll meet yourself