• Eerlijk gezegd vind ik dat er weer maximaal tien dingen in de spotlight moeten staan dan twintig. Want ja. Ik vind het gewoon beter om tien dingen te doen. Dit is gewoon mijn mening. Ik weet ook wel dat - dat niet gaat veranderen maar ik mag toch wel mijn mening uiten? But jeah, ik wou dit gewoon even zeggen. (:

    ... Waarom?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hoe bedoel je beter om tien dingen te doen? Ik snap het niet echt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    En wat zijn je redenen hiervoor? (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wtf, waarom in godsnaam?

    Tranquillity schreef:
    Hoe bedoel je beter om tien dingen te doen? Ik snap het niet echt


    Nou .. Eerst stonden er altijd maximaal tien dingen in de spotlight. Zoals een story, een topic, .. Maar dat is veranderd naar 20. Ik vind dus gewoon tien dingen beter.

    1707 schreef:
    (...)

    Nou .. Eerst stonden er altijd maximaal tien dingen in de spotlight. Zoals een story, een topic, .. Maar dat is veranderd naar 20. Ik vind dus gewoon tien dingen beter.

    Ahzo, dat herinner ik mij zelfs niet meer..
    Ik kijk eigenlijk nooit naar de spotlight, voor mij maakt het dus niets uit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vond 10 ook fijner hoor. Omdat ik altijd te laat ben met klikken en nu soms heel erg lang moet wachten voordat hij opnieuw voorbij komt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    Ik vond 10 ook fijner hoor. Omdat ik altijd te laat ben met klikken en nu soms heel erg lang moet wachten voordat hij opnieuw voorbij komt.

    Uh.. spotlight history?

    Bartra schreef:
    Ik vond 10 ook fijner hoor. Omdat ik altijd te laat ben met klikken en nu soms heel erg lang moet wachten voordat hij opnieuw voorbij komt.


    To infinity and beyond •

    Staan er nu 20 in? Wow dat vind ik wijs. Nu kan je story er eindelijk wat langer instaan. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De reden hiervoor was dat mensen vonden dat ze te kort in de spotlight stonden, maar zoals gewoonlijk zijn mensen hier nooit tevreden, wat er ook gebeurd.

    Passerby schreef:
    Staan er nu 20 in? Wow dat vind ik wijs. Nu kan je story er eindelijk wat langer instaan. :)


    Inderdaad, daarom heeft Rutger dat ook ingesteld. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ironhide schreef:
    De reden hiervoor was dat mensen vonden dat ze te kort in de spotlight stonden, maar zoals gewoonlijk zijn mensen hier nooit tevreden, wat er ook gebeurd.
    Ik vind het wel goed zo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar waarom vind je 10 dan fijner?
    Als je iets wilt aanklikken maar je mist het, kun je gewoon klikken op "Wil je ook 'in the Spotlight'??" en dan op "Spotlight history". (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hooligan schreef:
    Wtf, waarom in godsnaam?


    Follow your dreams. They know the way.