• Twee jongens hielden afgelopen vrijdag -o, dat is gisteren!- een presentatie over pesten.
    Na hun presentatie vroegen zij of er iemand in de klas gepest werd. Dat was de eerste keer dat ik eerlijk mijn hand op stak. De gezichten van mijn klasgenoten stonden echt geschokt. Sommigen vroegen zelfs 'jij?', alsof ze dat nooit echt verwachten.

    Nu moet ik eerlijk zeggen dat je het ook niet zo aan mij merkt. Ik ben nog steeds vrolijk, spontaan en niet zo makkelijk te beledigen. Maar van binnen kan ik mezelf wel eens opvreten hoor, hehe. De lerares vroeg of ik er iets over wilde vertellen, dat wilde ik eerst niet maar ze dwong me zo'n beetje en uiteindelijk heb ik het echt gezegd. Alle kinderen konden gewoon niet geloven dat ík ben gepest.
    Ergens deed me dat deugd, omdat ik me niet klein heb laten krijgen door die jaren, en dat kunnen niet veel mensen met me delen. (:

    Wie kent het?


    everything, in time

    WowfuckMarleenie :C
    CYBERHUG! <3


    Has no one told you she's not breathing?

    ik ken het ook xD
    bij mij werd het ook eens tijdens de les gevraagd.

    maar dan vroeg de juf: wie heeft er al wellis iemand gepest.

    8 mensen ofso staken hun hand op, en toen vroeg ze: wie heb je dan wellis gepest?

    5 van de 8 zeiden mijn naam, toen moest ik het weer vertellen, maar niet iedereen was eerlijk, want bijna de hele klas pestte me


    en super dat je het zei !

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 22:12 ]


    Where words fail, music speaks

    Delirious schreef:
    WowfuckMarleenie :C
    CYBERHUG! <3


    hihi<3
    No worries, ik ben er juist trots op.:Y)


    everything, in time

    soRADIANT schreef:
    ik ken het ook xD
    bij mij werd het ook eens tijdens de les gevraagd.

    maar dan vroeg de juf: wie heeft er al wellis iemand gepest.

    8 mensen ofso staken hun hand op, en toen vroeg ze: wie heb je dan wellis gepest?

    5 van de 8 zeiden mijn naam, toen moest ik het weer vertellen, maar niet iedereen was eerlijk, want bijna de hele klas pestte me


    en super dat je het zei !


    D'aw, dat lijkt me ook heel ongemakkelijk. Is het intussen opgelost? :3


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    hihi<3
    No worries, ik ben er juist trots op.:Y)

    Ik heb respect voor je, ik zou het nooit durven zeggen.(flower)


    Has no one told you she's not breathing?

    ik ken het wel, alleen ben ik niet trots op die jaren aangezien ik me er door wél klein heb laten krijgen. al moet ik zeggen dat ik er nu wel overheen ben. en ik denk ook wel dat wanneer ik mijn hand op zou steken er misschien ook wel een paar mensen vreemd zoude kijken.. geen idee eigenlijk, ik praat er nooit over.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Delirious schreef:
    (...)
    Ik heb respect voor je, ik zou het nooit durven zeggen.(flower)


    Aaawh!(bloos)
    Nou, ik denk dat het scheelt dat ik mijn gevoelens best goed kan verwoorden, om eerlijk te zijn.x]
    Ik vind het moeilijk om te praten, als er iets mis is, maar áls ik het doe, dan gaat het me best vlotjes af, dus dat scheelt enorm. ^^


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    D'aw, dat lijkt me ook heel ongemakkelijk. Is het intussen opgelost? :3
    ja, zon beetje xD
    het hield niet op, de leraren deden er niks aan.
    Toen koos ik ervoor om naar een andere school te gaan, ongv 2 maandjes geleden. toen zei de baas van mijn oude school: ja maartje was inderdaad een slachtoffer van pesten.. ik dacht van: WTF?! doe er dan iets aan als je het weet xD


    Where words fail, music speaks

    Progeny schreef:
    (...)

    Aaawh!(bloos)
    Nou, ik denk dat het scheelt dat ik mijn gevoelens best goed kan verwoorden, om eerlijk te zijn.x]
    Ik vind het moeilijk om te praten, als er iets mis is, maar áls ik het doe, dan gaat het me best vlotjes af, dus dat scheelt enorm. ^^

    Heh ik heb om heel erg veel redenen best wel respect voor je dude. ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Heh ik heb om heel erg veel redenen best wel respect voor je dude. ;$


    Nu maak je me verlegen en benieuwd.;$


    everything, in time

    Uiteindelijk komt alles goed <3

    Progeny schreef:
    (...)

    Nu maak je me verlegen en benieuwd.;$

    Dan hou ik je wel even benieuwd tot een sentimenteel momentje ofzo ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ken 't ook, ik heb een keer een vriendin huilend opgebeld, en toen zei ze van: wist niet dat jij je zo voelde, jij bent altijd zo sterk en laat geen gevoelens zien en zo.


    live the life you love

    Ik ben vroeger gepest, maar op zo'n achterbakse, manipulatieve manier. Ik werd buitengesloten en er werd achter mijn rug om gepraat en als ik ze aankeek deden ze of er niets aan de hand was. Ik ging vanzelf ook geloven dat ik me niet moest aanstellen omdat ik nooit in elkaar geslagen was.
    Maar na al die jaren voel ik de pijn nog steeds en denk ik nog steeds dat mensen achter me rug om praten en lachen.
    Toch denk ik wel dat zoiets je op een manier sterker maakt. Uiteindelijk. *zucht*


    Felix

    Delirious schreef:
    (...)
    Dan hou ik je wel even benieuwd tot een sentimenteel momentje ofzo ;$


    We zullen het privé houden!<3

    @Selenator: Ja precies, maar het vertellen lucht best op. Het scheelde sowieso dat deze klas er niets van wist, dat hier de daders niet inzaten.:'D


    everything, in time