• En dat was heel grappig
    Ik zat zo in de woonkamer te lezen en de hond lag op haar kussen te slapen. Hoor ik haar opeens allemaal geluiden maken,janken en helemaal bewegen. Ik lach helemaal dubbel, maar ik heb haar uiteindelijk toch maar wakker gemaakt omdat ik het zielig vond
    Dromen jullie dieren ook wel eens?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hoe weet je dan dat je hond een nachtmerrie had? :o


    Follow your dreams. They know the way.

    Jaa x)
    Dan gaat mijn hond blaffen en grommen en maakt ze spastische bewegingen :')

    Ja, dat deed mijn hond ook eens. Die lag op d'r rug en begon helemaal rondjes te draaien en met haar pootjes te schoppen en zo. Was vet schattig :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahaha, dat is inderdaad best grappig, maar ook wel zielig. ;3
    Eh, als mijn hond slaapt, dan ligt hij op z'n rug met vier poten in de lucht en zijn mond wagenwijd open. Ziet er ook erg.. bijzonder uit.


    It's time to be happy again.

    De enigste dieren die ik heb zijn kippen ;D die zijn lekker lomp, ik weet zelfs niet of ze wel slapen ..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja mijn kat:Y) ze begon op eens te mauwen in haar slaap (nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hilfiger schreef:
    Hahaha, dat is inderdaad best grappig, maar ook wel zielig. ;3
    Eh, als mijn hond slaapt, dan ligt hij op z'n rug met vier poten in de lucht en zijn mond wagenwijd open. Ziet er ook erg.. bijzonder uit.


    Haha die van mijn ligt vaak helemaal opgerold of op mijn schoot met haar kop


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hilfiger schreef:
    Hahaha, dat is inderdaad best grappig, maar ook wel zielig. ;3
    Eh, als mijn hond slaapt, dan ligt hij op z'n rug met vier poten in de lucht en zijn mond wagenwijd open. Ziet er ook erg.. bijzonder uit.


    Haha, dat doet de hond van een vriendin van mij ook, zeer charmant.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ja, mijn hond snurkte een beetje als hij echt heel diep slaap (omdat hij vb de hele dag buiten heeft gezeten ofzo), das echt zo schattig.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    een van mijn katten vanmorgen nog :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Soundeffect schreef:
    Ja, dat deed mijn hond ook eens. Die lag op d'r rug en begon helemaal rondjes te draaien en met haar pootjes te schoppen en zo. Was vet schattig :3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn hond doet dat ook :')
    dan begint die te grommen en spastisch in het rond te trappen met zijn poten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha. Mijn papegaai die valt 's avonds weleens van zijn stokje, dan hoor je echt allemaal gefladder enzo. Soms dan schrik ik wakker. >.<


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ja dan maakt ze van die grappige geluidjes, alsof je hikt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.