• Ik wou 'm eerst bij feestdagen zetten omdat mijn verjaardag erkent moet worden als een feestdag maar ok. Ik was dus vandaag jarig en ik ging dus met "mijn meiden" gezellig pizza eten bij mijn oma en genieten van wafeltjes enzo. En dus Authors, jullie kennen haar wel, ging ook komen maar haha door haar fantastische school was het wat in het honderd gelopen. In ieder geval, het was nogal awkward in het begin maar het vlotte wel na een eindje hehe.
    Ik heb dus allerlei leuke dingen gekregen, Van mijn zus kreeg ik zo'n kraslotje omdat ik nu 18 ben en dat dus mag doen nu haha, echt leuk. En van Viviee had ik ook leuke dingetjes gekregen, echt jonge, love you. _O_
    Maar het allermooiste, na de liefde van iedereen die aanwezig was, dat ik heb gekregen was toch mijn brief van Zweinstein die na 7 jaar eindelijk tot mij geraakt is. I got in you filthy muggles.
    En ik kreeg ook een verjaardagskaart van VersaEmerge en nog een andere band hehe :'D

    Whuuuut. Hoe heb jij een kaart van VersaEmerge gekregen?
    Gefeli- oh je bent niet meer jarig.
    Boeieh, gefeliciteeeerd!*O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ixora schreef:
    Whuuuut. Hoe heb jij een kaart van VersaEmerge gekregen?Gefeli- oh je bent niet meer jarig.
    Boeieh, gefeliciteeeerd!*O*


    *Heeft 1e stuk weg gesptreept*
    (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ja, je kan eindelijk naar Hogwarts (: Haha, ik vond het echt awesome en zoals Nana zei (en Janna benadrukte) we moeten vaker afspreken (om te trollen)


    Olive

    gefeliciteerd :'D


    Shoganai i ne~

    Ixora schreef:
    Whuuuut. Hoe heb jij een kaart van VersaEmerge gekregen?
    Gefeli- oh je bent niet meer jarig.
    Boeieh, gefeliciteeeerd!*O*

    We hadden een m&g met hun op een concert laatst en mijn zus heeft dat toen stiekem geregeld.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 0:03 ]

    Authors schreef:
    Ja, je kan eindelijk naar Hogwarts (: Haha, ik vond het echt awesome en zoals Nana zei (en Janna benadrukte) we moeten vaker afspreken (om te trollen)

    Ja echt, genieten was het. Echt leuk, al was het echt hectisch o:

    Cellophane schreef:
    (...)
    We hadden een m&g met hun op een concert laatst en mijn zus heeft dat toen stiekem geregeld.

    LIEF.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ixora schreef:
    (...)
    LIEF.

    Echt hé, zo'n schatteke :'D

    LEUK! :D


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik blijf het gezellig vinden :Y) En de soep was echt lekker, net zoals de pizza EN de wafels ^^


    Olive

    Wat een leuke dag had jij :o


    Follow your dreams. They know the way.