• hij is geweldig. wel even wennen aan huubs nieuwe haar, wat ik trouwens best cool vind. hoe snel wisten jullie Hubrecht te 'vinden'? En wat vinden jullie van zijn nieuwe hairdo?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 22:36 ]


    Obviously.

    haha ik wist het dus helemaal niet. ik dacht: Huh? Waar is hubrecht gebleven. Hij is toch niet weg uit de band? toen keek ik verder en zag ik z'n lieve koppie weer ;D opluchtig (; And ik hou van z'n nieuwe haar ;D


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik vind het echt sexy :9~ Veel beter dan dat blonde, dat vond ik echt niet mooi ;$ Maar volgesmij heeft hij inspiratie gekregen van het kapsel van Rogier van The Hot Stewards x'D


    Alis volat propriis.

    Sensorium schreef:
    Ik vind het echt sexy :9~ Veel beter dan dat blonde, dat vond ik echt niet mooi ;$ Maar volgesmij heeft hij inspiratie gekregen van het kapsel van Rogier van The Hot Stewards x'D


    haha. nou je het zegt...


    Obviously.

    xRadiation schreef:
    haha ik wist het dus helemaal niet. ik dacht: Huh? Waar is hubrecht gebleven. Hij is toch niet weg uit de band? toen keek ik verder en zag ik z'n lieve koppie weer ;D opluchtig (; And ik hou van z'n nieuwe haar ;D


    dat had ik dus ook xD


    Obviously.

    Echt veel beter !
    Ik vind alleen Tom's kapsel echt vreselijk :x


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hubrecht lijkt nu zoveel op een goede vriend van mij haha x'D
    En ik vind de clip en het nummer echt vet :)


    dream, dare, fly!