• Wij moesten voor mzuiek een liedje instuderen, wij hadden iets heel leuks enzo. Moeten we het vandaag opvoeren. Probleem 1 1iemand van ons groepje heeft al 3 maanden geen muziek gehad. Probleem 2 De twee waarmee ik het had ingestuurd(noemen we ff A en S) vergeten gemakshalve hun bladmuziek. Dus we meosten maar gaan zinen, en ik kan dus niet zingen. Ik vroeg nog even wat aan de leraras, kijk ik om zijn A en S weg. Zeggen e at zij met zijn tweeen iets gaan doen. Dus ik moest met B met wie ik niet zo verschrikkelijk goed op kan schieten. Uiteindelijk een liedje gevonden dat ze kent. Snapt ze niet wat ze moet zingen, spreekt het engels verkeerd uit en wil niet oefenen. Maarja uiteindelijk moesten we toch. Wil ze dat iedereen het lokaal uitgaat omdat ze 'faalanst'heeft. ik doe het moeiljke stuk, gaat ze mij volgen , maar zingt ze het niet goed enzo. Krijgen we een beoordelning zegt de lerares "Ik vond S(ik) wel goed, maar het was duidelijk dat B(die ander dus) niet wist wat te zingen. Eigenlijk ou ik S een 8 willn geven en B een 6, maar ik moet jullie hetzelfde cijfer geven dus jullie krijgen allebei een 6
    En daar ben ik zo pissig over
    Eerst laten A en S mij stikken
    Dan doet B niet mee
    En dan krijg ik 2 punten lager omdat B het niet kon
    Aaaaaaaaaarg dat vind ik zo lullig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat gebeurt. Ik snap dat je het kut vind, maar je moet je er proberen zo weinig mogelijk van aan te trekken en zorgen dat je dat cijfer kan ophalen. En hoezo hetzelfde punt? Dat is de grootste brol die ik ooit heb gehoord.


    Olive

    Authors schreef:
    Dat gebeurt. Ik snap dat je het kut vind, maar je moet je er proberen zo weinig mogelijk van aan te trekken en zorgen dat je dat cijfer kan ophalen. En hoezo hetzelfde punt? Dat is de grootste brol die ik ooit heb gehoord.

    Was het laatste cijfer en daardoor sta ik inplaats van een 8 een 7. ze doet hetzelfde cijfer omdat je ttoch een tweetal bent


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    dat is best wel kut.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik snap ook niet waarom ze hetzelfde cijfer moet geven. Juist bij groepjes is het zo dat je altijd moet kijken naar elke leerling apart. Daardoor is het logboek ontstaan, om te bewijzen dat iedereen even veel doet. Ik vind dat jij best een 8 mag krijgen en die ander een 6. Ik vind het echt raar van die lerares. Je mag dan wel een groepje zijn, het gebeurd vaak genoeg dat de één een hoger cijfer krijgt dan de ander. En vaak terecht, net zoals in dit geval.
    Ik vind het echt lullig voor je Ö


    To live would be an awfully big adventure