• Au, au, au. Mijn voeten doen op dit moment echt zo'n zeer ): Vandaag was het Cellophane haar verjaardag en we hebben een klein beetje gewandeld, maar om de één of andere rede doen mijn voeten zo'n zeer dat ik niet meer recht kan staan ): Dat wordt dus een avondje bedliggen. En wat hebben jullie vandaag gedaan?


    Olive

    Apocalyptica schreef:
    (...)Idd. :)
    Maar ik ben ook al es niet aan dr lessen gegaan om voor hem te zorgen, want hij draaide es weg als ie rechtstond toen ie ziek was en ik durfde hem niet alleen laten.


    Aaaahaaaaw <3 Dat vind ik zo mooi :x


    Olive

    haha en je hebt amper gewandeld :'D Ah kind toch ik zal er een kusje op geven. -als ik die smiley vind tenminste-
    (K)

    Ik haat shoppen maar ik moest met mijn moeder mee om de tassen te dragen, I love you mum. -kuch-

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 22:55 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Cellophane schreef:
    haha en je hebt amper gewandeld :'D Ah kind toch ik zal er een kusje op geven. -als ik die smiley vind tenminste-
    (K)


    Ik snap zelf niet waardoor het komt, want ik had inderdaad amper gewandeld :'D Wat zat er in die cola?


    Olive

    Heel hard moeten werken en naar Gent gaan! Iets totaal anders dan feesten dus ^^


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    Heel hard moeten werken en naar Gent gaan! Iets totaal anders dan feesten dus ^^
    awh sukkelaartje. Ik heb naast het feesten ook wel nog geleerd dus ik verdien ook wel een awh'tje


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Authors schreef:
    (...)

    Ik snap zelf niet waardoor het komt, want ik had inderdaad amper gewandeld :'D Wat zat er in die cola?

    Hmm kuch. :----)

    Ehm mijn linkerbeen doen veel pijn, ben gebeten door een super leuke paard Niet dus, wat een rot beest, ik ga nooit meer in haar stal komen :S


    What is youre favo scary movie?

    Ah dat had ik gister oook, haha.
    Maar toen had ik de hele dag in Amsterdam rondgelopen, was naar een concert geweest. Toen moest ik overstappen, en in 1 minuut een andere trein halen.
    Fack man, my legs. o_____o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    sponserloop zonder sponser _O_


    Shoganai i ne~

    Poor you!


    Gradually, then suddenly..

    Vijf uur gedanst en gezongen op hakken :'D


    Let it come and let it be

    Ik werd wakker in Nijmegen, heb 3 uur naar huis gereisd en heb verder de badkamer schoon gemaakt en brak op de bank gehangen :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg