• zet zich nog voort in Noord-Ierland :'D wat zinloos. ik denk echt van : kom op dat was rond 1600 niet nu >.< echt best weird het is het zelfde geloof aleen dan anders (cat)


    Shoganai i ne~

    Haha, echt? Vermoorden ze elkaar er nog steeds om?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mensen moeten wat te doen hebben katholieken hebben dat christenen voorspellen steeds dat de wereld vergaat en zo heb ieder geloof wat :Z


    I can. But i won't

    Defensive schreef:
    Haha, echt? Vermoorden ze elkaar er nog steeds om?
    dat was laast nog op het nieuws er was iets en toen waren er rellen tussen die 2 en er waren nog meer van die incidenten (krul) dus ja ze vermoorden elkaar gewoon (krul)


    Shoganai i ne~

    Zo erg. Kom op, dat vochten we uit in de middeleeuwen -_-


    ars moriendi

    Het is NIET hetzelfde geloof, dat is het probleem nou juist. Het heet alleen beide christelijk maar heeft toch heel andere opvattingen. Maar erom vechten is wel zinloos en sws onchristelijk.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 19:14 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Het is NIET hetzelfde geloof, dat is het probleem nou juist. Het heet alleen beide christelijk maar heeft toch heel andere opvattingen. Maar erom vechten is wel zinloos en sws onchristelijk.
    dat zeg ik toch het is het zelfde geloof aleen dan anders(krul)


    Shoganai i ne~

    Vandaag nog op school gehad lol :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tja, is al zo'n oud conflict. Dat wordt die kinderen al verteld als ze geboren worden.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Defensive schreef:
    Haha, echt? Vermoorden ze elkaar er nog steeds om?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    DIRK schreef:
    Zo erg. Kom op, dat vochten we uit in de middeleeuwen -_-


    Follow your dreams. They know the way.

    OMG, zo zinloos.. laat iedereen toch geloven wat hij/zij wil en trouwens zoveel verschil zie ook weer niet tussen ze (':


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Jasonss schreef:
    Mensen moeten wat te doen hebben katholieken hebben dat christenen voorspellen steeds dat de wereld vergaat en zo heb ieder geloof wat :Z


    Food.

    Zinloos. Beter verdwijnen al die geloven gewoon, is alleen maar een bron van oorlog.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.