• Hello!
    Ik wil jullie even een stukje laten lezen uit mijn nieuwe verhaal. Ik hoop dat jullie het goed vinden.

    Melody was blij toen ze die avond de bel hoorde gaan. Die eindeloze schooldag eindigde dan toch. Terwijl ze haar tas maakte, dwaalden haar gedachten terug af naar de jongen. Opeens besefte ze iets. Ze wist zijn naam nog niet! Ze wandelde op het schoolplein dat ze moest oversteken om naar de schooluitgang te stappen. Ze stak haar handen in haar jaszakken. Toen ze eenmaal thuiskwam, ging ze naar boven. Daar liet ze zich op haar bureaustoel vallen. Ze maakte haar huiswerk en ging daarna op haar bed liggen. Ze dacht terug aan de jongen van die dag. 'Hoe zou hij heten?' ging er in haar gedachten rond. Toen ze opkeek zag ze dat het buiten al donker was geworden. Hoe lang had ze wel niet liggen dagdromen? Ze keek op de klok. 22 uur?!? Jeezes! Ze stond op en ging zich in de badkamer omkleden. Daarna kroop ze in haar bed. Uitgeput liet ze haar hoofd vallen in haar hoofdkussen. Ze sloot haar ogen en viel in een heerlijke slaap.

    Dit is een stukje uit het einde van het eerste hoofdstuk. Het verhaal gaat over dit meisje, en Alex Evans. Ik heb alleen een titel nodig, + jullie mening ^^
    Het moet een algemene titel zijn, die de mensen laat weten dat het over A.E gaat en de mensen nieuwsgierig maakt naar dit verhaal. ^^

    Ik hoop dat ik op jullie hulp kan rekenen...