• Ik wil 4 (lijkt misschien veel, maar cavia's zijn groepsdieren, dus ik geef ze maar gelijk een paar maatjes) zeugjes (cavia-vrouwtjes, mannetjes gaan niet bij elkaar). Of ze moeten allevier uit hetzelfde nestje komen.
    Ik heb al rond gekeken, maar kennen jullie een betrouwbare cavia-fokker?


    (Ik ga ze John, Paul, George & Ringo noemen. 8D)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 13:27 ]


    There's power in the words you whisper.

    Animo? Da's een dierenwinkel, waar ze ook cavia's verkopen. En anders de kinderboerderij, daar zijn ze én gezond, én goedkoop. Als je vlak bij Tilburg woont, of wilt overwegen om er heen te komen voor je 4 dollypoppies kan ik je het adres geven. Waarschijnlijk heb je dan voor minder dan 10 euro 4 gezonde cavia'tjes :Y)


    Let it come and let it be

    Jaah, die ken ik wel. Maar ik weet niet waar je woont? Waarschijnlijk aan de andere kant van het land, zoals altijd..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    CountMeIn schreef:
    Animo? Da's een dierenwinkel, waar ze ook cavia's verkopen. En anders de kinderboerderij, daar zijn ze én gezond, én goedkoop. Als je vlak bij Tilburg woont, of wilt overwegen om er heen te komen voor je 4 dollypoppies kan ik je het adres geven. Waarschijnlijk heb je dan voor minder dan 10 euro 4 gezonde cavia'tjes :Y)


    Mijn zus woont in Tilburg, dus ga wel eens een keer kijken. ;]


    There's power in the words you whisper.

    Sapphira schreef:
    Jaah, die ken ik wel. Maar ik weet niet waar je woont? Waarschijnlijk aan de andere kant van het land, zoals altijd..


    Ik woon ong. in het midden van NL.


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    (...)

    Ik woon ong. in het midden van NL.


    Bwaah, ik woon op de grens bij België. Daar tussen Breda en Tilburg en dan nét in Nederland (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ga je gewoon al een cyberknuffel geven om die namen. :9~ <3

    En misschien kun je naar een dierenspeciaalzaak?


    ars moriendi

    Heb je niet liever een konijn? *reclamereclame*

    Harrison schreef:
    (...)

    Mijn zus woont in Tilburg, dus ga wel eens een keer kijken. ;]

    Achter het Wilhelminapark, in Oud-Noord, ligt Kinderboerderij, Maria Goretti. Neem een ouder mee, of als je zus 16 jaar of ouder is, je zus, want je meot eimand van 16 jaar of ouder meenemen. Als je niemand ziet die er werkt, moet je even naar rechts, via de geitjes, daar naast de geitjes zit hun werkkamer.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 13:38 ]


    Let it come and let it be

    Atmosphere schreef:
    Heb je niet liever een konijn? *reclamereclame*

    Vanity heb je je konijnen laten neuken? (N)


    Let it come and let it be

    Ik heb die van mij gewoon bij het tuincentrum vandaan gehaald :'D En ook eens eentje gewoon uit de dierenwinkel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat een geweldige namen!!
    Ik zou denken dat je het best terecht kunt bij een dierenspeciaalzaak/dierenwinkel


    I was an angel living in the garden of evil

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Achter het Wilhelminapark, in Oud-Noord, ligt Kinderboerderij, Maria Goretti. Neem een ouder mee, of als je zus 16 jaar of ouder is, je zus, want je meot eimand van 16 jaar of ouder meenemen. Als je niemand ziet die er werkt, moet je even naar rechts, via de geitjes, daar naast de geitjes zit hun werkkamer.


    Heel erg bedankt!!
    Mijn zus is 22, dus dat lukt vast wel. ;p


    There's power in the words you whisper.

    Die namen, haha. :'D
    on-topic: Nee, ik weet niets van cavia's. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik haal knaagdieren altijd gewoon bij de Intratuin, haha. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    DIRK schreef:
    Ik ga je gewoon al een cyberknuffel geven om die namen. :9~ <3
    En misschien kun je naar een dierenspeciaalzaak?


    Het is volgens mij best lollig om te zeggen: "Ik ga even The Beatles voeren." ofzoiets. x]


    There's power in the words you whisper.