• hebben jullie op jullie stories? Ik heb er nu 300 en ik ben echt zó blij, hahahaha. So tell me!


    It's time to be happy again.

    Op 1 47. Op de ander 22 maar die ga ik inactiveren en op weer een andere 17 maar die is tijdelijk gepauzeerd.
    Dat vind ik al heel wat (':

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 1:19 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    256 & 22

    Happy with every single one of them <3

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 1:28 ]

    25(: en daaar ben ik heeeel blij mee :'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    27 & 16 & 13 & 23
    Vlgens mij..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    6 en 31


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij mijn lopende stories 131, 45, 38, 33 en 20. ^^
    Verder heb ik nog drie verhalen die al zijn afgelopen, waarbij veel mensen hun abo al hebben opgezegd, maar er nog steeds 97, 44 en 38 over zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    122 & 17

    12&9


    Let it come and let it be

    130, 175 en 188.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    It's just fun | 18+ | = 11 (yeah)
    As the sun goes down | Gepauzeerd | = 4 :(
    Morgoth | Gepauzeerd | = 7


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    64, 78, en 47 ;)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Waarom heeft iedereen zoveeeeel :X


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    4


    Where words fail, music speaks

    stuk of 10 in totaal ofzo? hahaa XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    4, maar het is een stand-aloneverhaal. Toch blij ermee, want meestal -doe ik altijd- lees ik het een keer, laat ik een reactie achter en ga ik ergens anders heen. Maar die mensen willen dus graag op de hoogte zijn of ik iets nieuws heb geschreven. c:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 8:34 ]


    wth.