• Oké de titel zegt genoeg, Ik ben dus verliefd op een jongen, Alleen ik weet niet of ik echt op hem ben, normaal als ik een knappe jongen zie ben ik onmiddellijk verliefd en nu zie ik een knappe jongen maar daar blijft het bij, Oké die jongen kijkt naar mij soms, oké vaak maar dat zegt toch niets? Of wel? HELP!

    Hé, eerst was ik op zijn vriend maar toen ik tot morgen zei aan de bus halte tegen mijn vriendin zei ze dat ze met me meekwam en toen was die jongen waar ik nu op verliefd ben meegegaan, Toen hebben we niet echt veel tegen elkaar gezegt, maar ik heb hem wel een snoepje gegeven, en dat is echt waar niet voor de grap! :$

    Keb juist met men vriendin gepraat en ze zegt dat ik niet meer bij mijn BF moet staan omdat die een bitch is en dat ik bij haar moet staan en bij dat groepje met al die jongens, help wat moet ik nu, ze gaan mij echt allemaal uitlachen ik zweer het jullie, HELP !


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Dude, denk nu niet dat ik je haat ofz x] kBen nogal bot, slechte eigenschap.
    But yeah, ik denk dat ik je geen betere raad kan geven dan gewoon doen waar je zin in hebt. Als je echt niet bij die vriendin wilt staan moet je het niet doen. o: Maar 'k raad eht je wel aan n_n


    Mew <3