• Ja, ik moet even soort enquete afnmenen, lol.
    Weten jullie wat een legbatterij precies is, dus ook hoe de kippen en dergelijke worden behandeld? Zo ja, leg dan ook even een beetje uit als bewijs.

    Niet valsspelen en opzoeken :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is dat niet een.. kooi waar een aantal kippen eieren in moeten leggen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Is een legbatterij niet zo een gigantisch gebouw, een loods ofzo,
    waar allemaal kippen in kleine hokjes zitten
    gewoon gevoerd worden, en drinken krijgen, en eigenlijk alleen maar leven om eieren te leggen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    Is een legbatterij niet zo een gigantisch gebouw, een loods ofzo,
    waar allemaal kippen in kleine hokjes zitten
    gewoon gevoerd worden, en drinken krijgen, en eigenlijk alleen maar leven om eieren te leggen?


    <3

    Ja, kippen in veel te kleine kooitjes gepropte waar ze alleen te eten krijgen en dus geen beweging. Dan moeten ze de hele dag door eitjes leggen. Die mensen willen gewoon massaproductie.
    :(

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:10 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    AllstarW schreef:
    Is een legbatterij niet zo een gigantisch gebouw, een loods ofzo,
    waar allemaal kippen in kleine hokjes zitten
    gewoon gevoerd worden, en drinken krijgen, en eigenlijk alleen maar leven om eieren te leggen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Veel kippen in een hokkie, eitjes leggen, verder niks.


    Gradually, then suddenly..

    leg batterij is zeg maar, elke kip (volgens mij) één a4 krijgt en niet meer om in te lopen, en zo zijn hele leven lang eitjes mag uit poefen. Voor onze mensheid, leg batterij kippen worden slecht behandeld. Ze zien nooit het daglicht, mogen niet rondlopen etc.


    They fell in love, didn't they?

    Een legbatterij is een kip die zich bevindt op een oppervlak van een A4-tje klein en daar achter elkaar door eieren moet leggen. Doordat er zo veel kippen daar zijn raken ze vaak al gauw in de stress en gaan ze heel snel dood.


    Life is hard and then we die

    Simpel.
    Je steekt een batterij in een kip d'r gat en dan gaat ze sneller leggen :Y)
    Lol, I have no idea xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Een legbatterij is een bedrijf waarin kippen in kleine hokjes worden geplaatst die eigenlijk veel te klein zijn voor één kip. Deze kippen worden op de een of andere manier gedwongen veel meer eieren te leggen dan ze normaal doen en ze worden vetgemest en eindigen uiteindelijk met een enkeltje slager... Een vreselijk leven.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    AllstarW schreef:
    Is een legbatterij niet zo een gigantisch gebouw, een loods ofzo,
    waar allemaal kippen in kleine hokjes zitten
    gewoon gevoerd worden, en drinken krijgen, en eigenlijk alleen maar leven om eieren te leggen?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    PUKKELxDING schreef:
    Een legbatterij is een kip die zich bevindt op een oppervlak van een A4-tje klein en daar achter elkaar door eieren moet leggen. Doordat er zo veel kippen daar zijn raken ze vaak al gauw in de stress en gaan ze heel snel dood.


    Out of dreams.

    Legbaterij. Dat is een machine van kippen, elke kip heeft ongeveer een 30 cm ruimte om te zitten. En poepen maar :P


    Love sheds light one the darkest of times

    Okay dank je, blijkbaar weten jullie er weinig van af en dat is mooi want dat kan ik gebruiken en die vent gaat vragen;
    Hoe heb je dat odnerzocht?
    Dus moest ik even kunnen zeggen; Ja, heb rondgevraagd aan mensen.
    Maar lol, had geen zin om te liegne en kost weinig moeite x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Delirious schreef:
    Simpel.
    Je steekt een batterij in een kip d'r gat en dan gaat ze sneller leggen :Y)
    Lol, I have no idea xd


    Jaja, goed bezig :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.