Jaren nadat Harry Potter, Voldemort had overwonnen, werd de vrede weer opgebouwd in de toverwereld en werd Hogwarts weer de veilige, maar onveilige toverschool zoals hij eens was. Frisse leerlingen krijgen de kans om naar school te gaan en te studeren om echte tovenaars en heksen te worden. In dit verhaal worden de Montgomery's gevolgd. Deze volledig blonde familie is op hun wijze apart, maar getalenteerd en zeer vriendelijk.
Wat gebeurt er wanneer deze familie zichzelf verder verwikkeld in de gevaren die nog lang niet over waren?
Even voor de duidelijkeheid; de rollen worden voor zover jullie het niet in hoeven te vullen, door mij bedacht. Ik maak de geschiedenis, de familie, het karakter en de afdeling. Je zult het vast wel begrijpen, zodra het verhaal begint. Meerdere rollen per persoon is toegestaan, er is geen limiet. Ik zoek veel leerlingen namelijk.
Uitleg rollen
Je maakt leerlingen uit hetzelfde jaar als een van de kinderen van de Montgomery familie aan. Ik weet nog geen namen voor de kinderen, maar hun leerjaren zijn; 7, 6, 4, 3, 2 en 1. Als je gewoon bij leeftijd de leeftijd van jouw personage, 17 - 16 - 14 - 13 - 12 - 11, zet is het duidelijk bij wie hij of zij in het leerjaar komt. Ik zoek ook jongens, want Hogwarts bestaat niet alleen uit meisjes, zoals je ook zult zien als je gewoon om je heen kijkt in deze wereld. Ook eerste klassers zijn welkom, want ik zit niet te wachten op alleen maar 6de en 7de jaars.
Informatie
Volledige naam:
Leeftijd en geboortedatum:
Uiterlijk: Een beschrijving, geen foto. Zorg dat je het gezicht, de haarkleur en vorm, de oogkleur, de lengte, de kledingstijl beschrijft. Het verhaal speelt zich niet nu af, maar in 2000. Ze dragen dus geen all-stars en skinnyjeans. Maak het zoals ze de kleding in Harry Potter dragen.
Toverstok:
Patronus:
Ik heb er veel nodig, dus kom maar op. Sorry ik ben streng,[ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:14 ]
Big girls cry when their hearts are breaking