• In de 3e gaan ze op onze school op kamp. Je kon uit 2 stomme kampen kiezen namelijk: Ponykamp en survivalkamp . ik vond geen van beide leuk en elk kamp was tussen de 200 en 300 euro en ik wou dus niet mee. Ik dacht dat als je niet mee ging dat je dan vrij was of andere leuke dingen ging doen dat had ik ook van kinderen gehoord die het jaar ervoor niet mee gingen. En nu kreeg ik net een mailtje van me mentor dat als je niet mee ging dat ik zelf een stage plek moest zoeken..terwijl ik net me stage van dit jaar heb afgerond.En je moet dus een hele week van 8 tot 4 uur ofzo stage lopen. echt belachelijk. en nu heb ik ruzie met me moeder omdat ze nu zegt dat ik toch mee moest gaan en dat ik saai ben. wat moet ik doen?


    ailoveejoee.

    Ik ga liever op zo'n kamp dan dat ik stage loop (krul) Maar tja als jij niet mee wil dan moet je maar een stage zoeken, zit niks anders op.


    -

    Dan hoop ik voor jou dat je toch nog mee kan op kamp. ;x
    Hoewel ik het wel rot vind van die school; ofwel ga je mee op een veel te duur kamp ofwel ga je stage lopen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dan zou ik toch gaan, ponykamp is wel leuk hoor :) Ging vroeger zovaak en het is leuk :D


    What is youre favo scary movie?