• Members of the WAG-gang
    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    Raped - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Lipton - Elena - WAG van David Villa.
    Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Bartra - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 14:13 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Maar ze willen me geen antwoord geven ik wee tniet of ik een ongelukje ben ik vermoed het alleen maar. En dat ze dan erna normaal doen alsof er niks gebeurd is en niet beseffen hoe pijn ze me gedaan hebben en dan ben ik een aansteller. Het is wel spijtig dat het eerste kind er blijkbaar wel mocht zijn...


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ben teruuuug en ik heb pijn..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    CaptainKid schreef:
    Maar ze willen me geen antwoord geven ik wee tniet of ik een ongelukje ben ik vermoed het alleen maar. En dat ze dan erna normaal doen alsof er niks gebeurd is en niet beseffen hoe pijn ze me gedaan hebben en dan ben ik een aansteller. Het is wel spijtig dat het eerste kind er blijkbaar wel mocht zijn...


    Ik ga jouw ouders echt serieus slaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hoe komt het, Lynn?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heeey Lynn (:
    Pijn?


    Tears are words the heart can't say.

    Oh Nikki, ik haat jou ouders echt. Ze geven jou niet eens een kans, geesh. Zielig. Buh, kom bij mij wonen gewoon. (bloos)
    Oke nee, maar ik zou gewoon zo vaak mogelijk bij vriendinnen logeren ofzo.. I don't know..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bartra schreef:
    (...)

    Ik ga jouw ouders echt serieus slaan.

    Mijn beste vriendin trok serieuze ogen bij wat ze allemaal gezegt hebben denk ik.


    Tears are words the heart can't say.

    Xavi schreef:
    Ik ben teruuuug en ik heb pijn..

    What's the problem?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, buikpijn, ik moet denkik mijn maandstonden door krijgen, en dan ga ik echt dood van de pijn, en dan trekt dat naar mijn onderrug en kan ik niet normaal zitten of bewegen.. :'s


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Corvette schreef:
    Oh Nikki, ik haat jou ouders echt. Ze geven jou niet eens een kans, geesh. Zielig. Buh, kom bij mij wonen gewoon. (bloos)
    Oke nee, maar ik zou gewoon zo vaak mogelijk bij vriendinnen logeren ofzo.. I don't know..

    Dat laten ze niet zo toe mijn ouders. Nu voor een sweeet sixteen ga ik bij iemand gaan slapen. Augustis breng ik door bij mij grootouders. Dat was mijn beste zet ooit dat beslissen.


    Tears are words the heart can't say.

    Xavi schreef:
    Ja, buikpijn, ik moet denkik mijn maandstonden door krijgen, en dan ga ik echt dood van de pijn, en dan trekt dat naar mijn onderrug en kan ik niet normaal zitten of bewegen.. :'s


    Dat heb ik ook altijd. Zelfs met bergen medicijnen is het niet te harden. Als ik iets zou weten wat zou helpen, dan zou ik het zeggen. Het prettigste is onder de massagestraal van de douche die op je onderrug slaat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Xavi schreef:
    Ja, buikpijn, ik moet denkik mijn maandstonden door krijgen, en dan ga ik echt dood van de pijn, en dan trekt dat naar mijn onderrug en kan ik niet normaal zitten of bewegen.. :'s

    En ik deel je leed. Ik heb juist hezelfde. Al van gisteren vandaag is het beter.
    Ocharme veel beterschap/succes. (:


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Mijn beste vriendin trok serieuze ogen bij wat ze allemaal gezegt hebben denk ik.


    Ash wilde me in huis nemen toen ik haar alles had verteld. De schat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.


    Kan ik jullie opvrolijken met een lief hoofdje? Haha (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bartra schreef:
    (...)

    Ash wilde me in huis nemen toen ik haar alles had verteld. De schat.

    Da's lief. Ik twijfelde of ik bij de sweet sixteen ging blijven slapen wnt je ik slaap niet echt goed op een ander. Mijn bf zei dat ik mss beter was wel te blijven ook al slaap ik niet dan ben ik ten minste weg hier. Wellicht ga ik morgenvroeg nog wenen als ik haar zie want ik heb haar via sms uitgelegd bellen was onmogelijk want ik was half hysterisch.


    Tears are words the heart can't say.