• Dinsdag 21 juni om 05:28 is te AMC een klein jongetje geboren met de naam; Mitchell Antonio Hoogeveen.

    Ja jullie zien het goed, Frenchy heeft vanochtend haar kind gekregen. Ik ben echt supertrots op haar, omdat ze het helemaal alleen moest doorstaan... En ja, ze heeft haar kind naar mij vernoemd :$ Ik vind dat nog steeds een hele grote eer :$
    Het kind zelf wordt en is al geaddopteerd door een docent op haar school. Hij en zijn vrouw zijn allebei onvruchtbaar, dus ze zullen haar hiervoor eeuwig dankbaar zijn.

    Dus feliciteer allemaal Frenchy :Y)

    Gefeliciteerd meid (K)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 12:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je zegt heel jong ga ik er vanuit dat ze 12 of 13 is..
    Gefeliciteerd allesinds. :')

    Ze is gewoon jong, niet heel jong -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik snap eigenlijk niet waarom ze haar leeftijd niet wil zeggen :') Van mij hoeft het ook niet perse hoor maar ik vind het gewoon raar.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ze laat het kindje toch adopteren ofniet.

    Yes klopt.


    No growth of the heart is ever a waste

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ja, doet ze.
    Hoe? gaat ze het kindje voor adoptie zetten? Wauw, dat moet een moeilijke keuze geweest zijn. Respect.


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Hoe? gaat ze het kindje voor adoptie zetten? Wauw, dat moet een moeilijke keuze geweest zijn. Respect.

    Laten we daar maar niet over beginnen...
    Maar ja mini mitchell (Mijn naamgenootje (H)) wordt geaddopteerd door een leraar van haar. Hij en zijn vrouw zijn onvruchtbaar. Zo maakt zij iemand blij en kan ze Mitchell alsnog zien


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Proficiat! Ik hoop dat Mitchell een heel fijn leven krijgt bij die leraar en zijn vrouw en ik hoop voor Frenchy dat alles in orde komt.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Loop allemaal niet te zeiken over haar leeftijd, als zij het niet wil vertellen dan doet ze dat niet. Of ze nu twaalf of twintig is, je kan altijd blij zijn met een kind. Ze laat het adopteren, dus jullie hoeven je ook geen zorgen te maken over dat haar jeugd afgepakt wordt of dat het kind niet goed verzorgd word. Ik ben zeker voor haar besluit, aangezien er niets mankeerd met het kindje en het kindje een fijn leven kan leiden én zijn echte moeder nog regelmatig kan zien. Ik weet zeker dat dit in de toekomst ook zo zal blijven. Daarbij heeft ze twee personen zielsgelukkig gemaakt met een kindje.

    Hartelijk gefeliciteerd, allebei. Ik hoop dat mama en kindje snel weer helemaal opknappen!


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Loop allemaal niet te zeiken over haar leeftijd, als zij het niet wil vertellen dan doet ze dat niet. Of ze nu twaalf of twintig is, je kan altijd blij zijn met een kind. Ze laat het adopteren, dus jullie hoeven je ook geen zorgen te maken over dat haar jeugd afgepakt wordt of dat het kind niet goed verzorgd word. Ik ben zeker voor haar besluit, aangezien er niets mankeerd met het kindje en het kindje een fijn leven kan leiden én zijn echte moeder nog regelmatig kan zien. Ik weet zeker dat dit in de toekomst ook zo zal blijven. Daarbij heeft ze twee personen zielsgelukkig gemaakt met een kindje.

    Hartelijk gefeliciteerd, allebei. Ik hoop dat mama en kindje snel weer helemaal opknappen!


    Kijk aan zon reactie heeft ze iets!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aah nou ben ik benieuwd naar de leeftijd, anyway, veel plezier met 'm <3

    Beleza schreef:
    Loop allemaal niet te zeiken over haar leeftijd, als zij het niet wil vertellen dan doet ze dat niet. Of ze nu twaalf of twintig is, je kan altijd blij zijn met een kind. Ze laat het adopteren, dus jullie hoeven je ook geen zorgen te maken over dat haar jeugd afgepakt wordt of dat het kind niet goed verzorgd word. Ik ben zeker voor haar besluit, aangezien er niets mankeerd met het kindje en het kindje een fijn leven kan leiden én zijn echte moeder nog regelmatig kan zien. Ik weet zeker dat dit in de toekomst ook zo zal blijven. Daarbij heeft ze twee personen zielsgelukkig gemaakt met een kindje.

    Hartelijk gefeliciteerd, allebei. Ik hoop dat mama en kindje snel weer helemaal opknappen!


    Amen.

    Aaaawh! Gefeliciteerd!!!!!

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Laten we daar maar niet over beginnen...
    Maar ja mini mitchell (Mijn naamgenootje (H)) wordt geaddopteerd door een leraar van haar. Hij en zijn vrouw zijn onvruchtbaar. Zo maakt zij iemand blij en kan ze Mitchell alsnog zien

    Klopt, én doorgaan met haar studie. Ik vind het een heel verstandig besluit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Beleza schreef:
    Loop allemaal niet te zeiken over haar leeftijd, als zij het niet wil vertellen dan doet ze dat niet. Of ze nu twaalf of twintig is, je kan altijd blij zijn met een kind. Ze laat het adopteren, dus jullie hoeven je ook geen zorgen te maken over dat haar jeugd afgepakt wordt of dat het kind niet goed verzorgd word. Ik ben zeker voor haar besluit, aangezien er niets mankeerd met het kindje en het kindje een fijn leven kan leiden én zijn echte moeder nog regelmatig kan zien. Ik weet zeker dat dit in de toekomst ook zo zal blijven. Daarbij heeft ze twee personen zielsgelukkig gemaakt met een kindje.

    Hartelijk gefeliciteerd, allebei. Ik hoop dat mama en kindje snel weer helemaal opknappen!


    Dankjewel. :)
    kijk, aan zulke mensen kan ik wel wennen.

    (flower)


    -

    Dat is leuk :D

    Gefeliciteerd! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.