Veel denk ik omdat die dieren allemaal hormonen enzo krijgen ingespoten en (dit bedenk ik ter plekke) het kan zijn dat de genotype zoveel gaan vershcillen dat er straks een nieuwe diersoort is
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
Ehh... Nou er zit van dat zuur in weet je wel... daarom moeten ze ook worden ingeleverd maar sommige mensen- doen dat niet want ze zijn lui- en dat is dus wel slegt voor het milieu denk ik...
Dude, batterijen zijn vaagxD
TheSandwich schreef:
Ehh... Nou er zit van dat zuur in weet je wel... daarom moeten ze ook worden ingeleverd maar sommige mensen- doen dat niet want ze zijn lui- en dat is dus wel slegt voor het milieu denk ik...
Dude, batterijen zijn vaagxD
Legbatterij.. Geen batterij x]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
JuliusCeasar schreef:
Veel denk ik omdat die dieren allemaal hormonen enzo krijgen ingespoten en (dit bedenk ik ter plekke) het kan zijn dat de genotype zoveel gaan vershcillen dat er straks een nieuwe diersoort is
Sorry hoor, maar dat is onzin.
Op zich brengen ze niet veel schade toe aan het milieu. Alleen produceren die kippen samen wel een hoop mest, dit moet wel ergens naar toe kunnen. Verder is het niet een probleem.
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
JuliusCeasar schreef:
Eeuhm, dat verzon ze ter plekke.
Ze kraamt echt onzin uit... -_-
Het roest, kweenie of dat heel slecht is.
[ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 19:58 ]
"Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."
Ik denk dat ze zelf niet veel schade brengen aan het milieu.
Volgens mij brengt het dieren zelf meer schaden op doordat het niet veel ruimte heeft en vaak niet zo'n goed voedsel .
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor