• Ik was dus op ruud.. en myn vriendin dacht dak da dus voor de gein zei dus sij so ''IK OOK!'' En dus sate we te geinen op de fiets En hadde we fake rusie over wie hem zou krijge. en niemand begreep er wat van. en dus sate we voor de lol samen te zwijmelen tijdens geschiedenis en frans x3 << o ja hy sit voor my bij frans en als ie dan op staat of gaat zitte zie je zijn boxer (l)_(l) maar later vraagt myn vriendin dus zo ''maar ff serieus ben je echt op HEM?!'' ik zo knikken ''ik denk het wel..'' begint ze keihard te lache en zegge ''gatverdamme hijs zo'n schooier'' :X ik dus vetkwaad en wou der byna gaan slaan :X Wnt eerst vond zij hem fcking leuk en blablabla en als ik iemand dan is leuk vind fzo dan is diegene meteen weer schooier :X


    We can only learn to love by loving.

    Achjaa,ieder zn eigen smaak :)
    en nuu kunne jullie tminste Geen ruzie make over wie met hem mag/zal zijn :D
    xx


    everybody needs a song.

    Wat een aardige meid.


    blame the bully.

    Najaa,,
    Moet sij weten ,, Weet je tenminste seker dat se hem niet inpikt ,,
    Mijn ''Vriendin'' is me nu gwn half aan het negeren voor een jongen ¬¬ Dat is pas een lekere vrienden ,,seg [/sarcasme]
    Maar nu praat ik amper tegen haar omdat se mij laat vallen voor een gast met een vage neus ,,en dat kind sit telkes raar naar mij te kijken als ik langs loop wnt se snapt er geen fuck van wrm ik niet op haar reageeer xD


    Crack a bottle

    zij vond hem toch eerst leuk of niet? maar meteen als ze hem niet meer leuk vind dan is ie een schooier? raar sorry maar jij mag toch wel iemand leuk vinden of niet soms? maar als jullie hem allebij leuk vinden dan misschien gewoon geen van bijde want anders krijgen jullie ook weer ruzie en dat s toch niet de bedoeling ? maar goewd. misschien zegt ze dat schooier wel om stoer te doen of zo ...

    maar veel good luck ermee! alvast en ja k hop da het snel opgelost is


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Schat!x3

    Ook aardige vriendin zeg --'
    Echt rot voor je! n_n


    I do not hook up.