• Ik zat vandaag in de bus op weg naar huis toen er een meisje binnen kwam. Ik vind haar echt veel op ShaunDiviney aka Anouk lijken maar ik wist niet zeker of zij het was.
    Maar ik had op facebook gezet: Nu in bus 123 Raamdonksveer.
    Krijg ik opeens een reactie: Boe, Ik zit links achter je.
    Bleek ze het dus wel te zijn :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gaaf!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    HAHA, ja ik ging na Never Say Never, en daar zal ik Zana meeten. Nou gedaan enzo, voor maar 5 minuutjes. En het eerste wat ik zei was "wat ben jij klein!"
    Leuke meeting, HA.


    Alleen maar tranen van geluk

    haha geniaal XD mensen die ik tegenkom lijken altijd op mensen die ik ken (cat) jij lijkt ook op iemand die ik ken ghehe x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Haha, leuk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Adele schreef:
    HAHA, ja ik ging na Never Say Never, en daar zal ik Zana meeten. Nou gedaan enzo, voor maar 5 minuutjes. En het eerste wat ik zei was "wat ben jij klein!"
    Leuke meeting, HA.


    Haha zana komt binnen kort bij mij slapen. Ik ben haar aan het koppelen bij iemand uit mijn klas :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    haha, leuk!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Awesome.. Het zal je maar gebeuren, hahaa (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Atiras schreef:
    (...)

    Haha zana komt binnen kort bij mij slapen. Ik ben haar aan het koppelen bij iemand uit mijn klas :'D


    Muwuwhaha, leuk! het is toch wel iemand die niet zo heel veel groter is? Haha, nou ja, ik mag Zana niet meer klein noemen eigenlijk :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    (...)

    Muwuwhaha, leuk! het is toch wel iemand die niet zo heel veel groter is? Haha, nou ja, ik mag Zana niet meer klein noemen eigenlijk :3


    Ik ben zelf ook klein :'D En die gene aan wie ik haar wil koppelen is 2 cm grote als mij ofzo

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 16:22 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    Haha, leuk. :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sapphira schreef:
    Awesome.. Het zal je maar gebeuren, hahaa (:


    Kill them with kindness.

    Sapphira schreef:
    Awesome.. Het zal je maar gebeuren, hahaa (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.