• Ik heb een RTL Ontbijtnieuws mok gewonnen :'D. *juicht*
    Dat wist ik helemaal niet tot me zus me een sms stuurde:Y).
    Mijn profiel foto van hyves werd getoond op tv en wat ik geschreven had:Y)
    http://www.rtl.nl/xl/#/u/78f40a4e-2923-3377-9ece-974e445f8fa7/ff veder spoelen tot 9:15 :Y) en dan ff wachten en dan zie je mij en mijn redenen dat ik gewonnen heb:9~.

    Wie heeft er ook wel eens wat gewonnen _O_?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omg ben jij dat? o.o Dan zag ik jou! :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Haha super hip! Congrats met je mok! Ik zou echt uitflippen als ik mezelf ergens ineens onverwachts op tv zie :'DDD

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 13:40 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    haha, vet! ;3


    Me so good.

    Jonsu schreef:
    Haha super hip! Congrats met je mok! Ik zou echt uitflippen als ik mezelf ergens ineens onverwachts op tv zie :'DDD


    Firm believer of all that is magic

    Jonsu schreef:
    Haha super hip! Congrats met je mok! Ik zou echt uitflippen als ik mezelf ergens ineens onverwachts op tv zie :'DDD

    Mijn zus filpte meer :'3 ik was onder weg naar de kaakchirurg toen ik het hoorde . Ik kreeg een smsje en ik stond er met een Wtf-face naar te kijken :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik was een keer op rtl boulevard! Haha echt leuk als je op tv komt (:


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    1x iets gewonnen
    En dat was een trampoline voro baby's
    Ik ben wel eens in het Jeugdjournaal geweest
    Dat is zo fun


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb jou gezien! ;D


    Kill them with kindness.