• Krijgt dat dan een hoofdletter en hoe schrijf je het dan? Want mijn leraar Nederlands vroeg dat vandaag op mijn examen en ik wist het niet, dus zou ik nu wel eens het juiste antwoord willen weten (nerd)

Edit: ik heb het getypt in word (denk ik nu pas aan, haha) als IPod en die verandert het dan naar Ipod. Dus ik denk dat het Ipod is :')
    Hier mag dus een slotje op.

[ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 12:44 ]

Never run out of reasons to smile...

Het blijft toch gewoon altijd 'iPod'?

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Je schrijft het gewoon als iPod, want het is een merknaam. Lijkt me tenminste..

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Chevalric schreef:

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Volgens mij blijft dat gewoon iPod omdat dat de vaste schrijfwijze is. Ik kan het niet juister benoemen. (cat)

Chevalric schreef:

Kill them with kindness.

Chevalric schreef:

Klopt (:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Word verbeterd iPod gewoon omdat het vooraan in een zin staat. Dat doet het bij élk woord ook al klopt dat niet.

En ik denk dat het gewoon iPod blijft door de naam. In feite heb je ook 's Morgens en dan begint de zin niet met een hoofdletter.

Let the Night embrace you

Ik kan me zo snel niet een zin bedenken waar iPod vooraan staat? Behalve wanneer je een verhaal maar over een iPod lol
    Maar ik denk dat het gewoon iPod blijft?

As travars

Chevalric schreef:

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Sodom schreef:
    Word verbeterd iPod gewoon omdat het vooraan in een zin staat. Dat doet het bij élk woord ook al klopt dat niet.

En ik denk dat het gewoon iPod blijft door de naam. In feite heb je ook 's Morgens en dan begint de zin niet met een hoofdletter.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Volgens mij is het gewoon iPod.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Chevalric schreef:

"Ignite, my love. Ignite."

Hoe kan iPod nou vooraan in een zin staan? Maar ik denk gewoon dat het zo blijft, eigenlijk.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Chevalric schreef:

It's going to be difficult, but not impossible.

Chevalric schreef:

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."