• Ik moet namelijk zoo naar de kaak Chirurg:(.
    Ze gaan 2 Hoektanden trekken en ze gaan de hoektanden in mijn gehemelten bloot leggen O_________o Daar doen ze wat omheen en maken het vast aan mijn beugel.heb Maar ze blijven ook open en moet ze dan ook mee poetsen als ik ga tanden poetsen O.o . het schijnt nog al pijnlijk te zijn zo ik ben daarlijk gewoon dood van de pijn
    :Y).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Suc6!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ascendio schreef:
    Suc6!

    Thnx! :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ascendio schreef:
    Suc6!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    OGosh ik vind de tandarts al eng..


    Kill them with kindness.

    Ik ken het, mijn ene kaak groeit sneller dan de andere, en over 10 jaar is mijn gezicht dus helemaal misvormd. Nou, okay, zo erg zal het niet worden maar het groeit wel scheef. En als je er op let zie je het ook, maar ach. Op mijn 18e word ik ge opereerd.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Oeii succes.

    Dat heet toch verankeren ofzo iets, dat moest een kennis van me ook..


    What is youre favo scary movie?

    Heb ik ook gehad. Maar dat ze het openlaten doet over het algemeen geen pijn. Op het begin voelt het gevoelig, maar zo krijgt het beter de kans om te helen en te genezen. Als het goed is krijg je ook een waterspuitje en mondwater mee. Op het begin voelt dat wat ongemakkelijk maar als je het gewoon 2/3 keer per dag gebruikt wend het vanzelf en het helpt alleen maar bij de genezing en ontstekingen tegen gaan. Alvast beterschap als je strakjes thuiskomt! (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh God.. Het klinkt alleen al akelig!
    Heel veel succes, meid(flower)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.