• Haai quizletters,
    ik heb nogal een wiskunde dilemma. o_O

    Mijn wiskunde leraar en ik kunnen het niet echt met elkaar vinden. Dat was al
    duidelijk in het begin van het schooljaar. Nou ging het eerste halfjaar goed maar,
    op een rare onverklaarbare manier snap ik er geen hol van als hij iets uitlegt.
    Hij gebruikt ook van die ouderwetse woorden en dat helpt ook niet mee.
    Toen ben ik dus naar hem toegegaan en dat dus gezegd. Hij zou er op letten..

    Toen (een paar weken later) ging hij me schrift nakijken en toen zei ik dat ik het nog
    steeds niet snapte. Toen werd hij boos en gooide mijn schrift tegen mijn hoofd(!) aan.
    Tja en toen vond ik het niet grappig meer, ben de klas uitgelopen en naar mentor gegaan.
    Volgende dag eeb gesprek met mentor en leraar. Ik mijn verhaal hij het zijne.
    En volgens hem had ik dus gezegd dat hij geen les kon geven? WTF
    Dus ik heel aardig blijven enz.
    De volgende les kregen we eeb repetitie en aangezien ik dus heel slecht sta
    voor wiskunde heb ik heel erg me best gedaan.
    En nu komt het mooi:

    Die vent wil mijn toets repetitie whatever niet meer nakijken?
    Hij kijkt alleen maar naar de voorkant en flikkert he ding weg!
    Wat moet ik doen?
    Nog 6 weken school en ik wil het jaar wel normaal.afsluiten voordat ik naar de 3e ga.

    Xxxx

    ( let niet op de spelfouten, zit heel nolife met mobiel op internet)


    Live for yourself, live for your friends, live for your loved ones.

    WTF, weten je ouders hiervan?
    Aangezien een leraar zoiets niet mag doen! Je klasgenoten zullen toch vast gezien hebben wat hij allemaal heeft gedaan? Ga samen met twee of drie klasgenoten naar je teamleider, zodat zij 'getuige' kunnen spelen. Die zal het waarschijnlijk(hopelijk) iets serieuzer aanpakken dan je mentor.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Omg
    Ik heb ook een hkele aan mijn wiksunde leraar, die ook mijn mentor is, maar ik voer gewoon niks uit
    Niet zo slim want kheb toetsweek met vandaag als start groot pw wiskunde en ik snap er niks van

    Ik zou naar de afdelingsleider gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    wtf :0

    Dat is heel vervelend, misschien naar de schoolleiding?


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    GayShark schreef:
    WTF, weten je ouders hiervan?
    Aangezien een leraar zoiets niet mag doen! Je klasgenoten zullen toch vast gezien hebben wat hij allemaal heeft gedaan? Ga samen met twee of drie klasgenoten naar je teamleider, zodat zij 'getuige' kunnen spelen. Die zal het waarschijnlijk(hopelijk) iets serieuzer aanpakken dan je mentor.


    Firm believer of all that is magic

    GayShark schreef:
    WTF, weten je ouders hiervan?
    Aangezien een leraar zoiets niet mag doen! Je klasgenoten zullen toch vast gezien hebben wat hij allemaal heeft gedaan? Ga samen met twee of drie klasgenoten naar je teamleider, zodat zij 'getuige' kunnen spelen. Die zal het waarschijnlijk(hopelijk) iets serieuzer aanpakken dan je mentor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    GayShark schreef:
    WTF, weten je ouders hiervan?
    Aangezien een leraar zoiets niet mag doen! Je klasgenoten zullen toch vast gezien hebben wat hij allemaal heeft gedaan? Ga samen met twee of drie klasgenoten naar je teamleider, zodat zij 'getuige' kunnen spelen. Die zal het waarschijnlijk(hopelijk) iets serieuzer aanpakken dan je mentor.


    Kill them with kindness.